Zoeken Vraag het forum

snee in begin vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

toen ik een maand geleden seks had met mijn vriend kreeg ik 2 kleine scheurtjes in het begin van mijn vagina. 2 weken geen seks gehad, zonder slip slapen en na het plassen met een nat washandje schoonmaken, was het weer genezen.
    daarna weer seks gehad met mijn vriend en opnieuw scheurtjes aan beide kanten van mijn vagina opening. Het doet nu zelfs zoveel pijn dat als ik plas en het stroomt erlangs ik tranen krijg van de pijn. Ik ben gestopt met strings dragen omdat als dat er tegenaan kwam het ook erg pijn deed.
    Het is nu ondertussen weer 2 weken aan de gang en hoe het erger pijn dan de eerste keer en het word ook niet minder.
    heeft iemand hier een soort gelijke ervaring mee, en hoe kwam je ervan af?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je er goed aan doet om met de klachten naar de huisarts te gaan. die kan er dan ook meteen iets voor voorschrijven

Reageren
    Anoniem

Ben vannacht naar de spoedeisende hulp geweest In het ziekenhuis omdat de pijn niet uit te houden was. Ze schrok ervan hoe het eruit zag, en was blij dat ik toch zo snel gekomen was.
    Gister middag dacht ik aan een schimmelinfectie omdat alles heel dik werd en jeukte, ook plassen doet pijn. Dus bij de dio drogisterij de calesten gyno pil gehaald en een spray van bloem candiflow.
    Dit meteen gebruikt en het deed vervolgens nog erger pijn. Net voor ik wou gaan slapen zag ik dat er ineens blaren op zaten, dus ik de huisarts gebeld voor advies en ze vroeg me gelijk te komen ( 2uur snachts).
    Ze denkt idd dat het een schimmelinfectie is, dus heb daar een eenmalige pil voor gekregen. Ook moest ik plassen in en potje en daar kwam uit dat ik een blaasontsteking heb dus daar een antibiotica kuur voor gehad.
    De blaren denkt ze dat komt Door een allergische reactie van de candiflow spray, dus een crème voor gehad die ook bij bijv aambeien gebruikt word, om het te verzachten en vettig te houden.
    Verder had ik koorts en geel/groene afscheiding, waardoor ze twijfelde of ik herpes heb, maar omdat ze het me nier wou aandoen om een inwendig onderzoek te door, door de pijn dat ik heb moet ik dat even aankijken. Als over 5 dagen de ergste verdikking en de geel/groene afscheiding niet weg is moet ik alsnog terug voor een inwendig onderzoek…

Reageren
    John (moderator)

Als de geel groene afscheiding aanhoudt, is het zeker verstandig om een uitstrijkje voor een soa test te laten doen of om te kijken of het een bacteriële infectie is. Het was beter geweest als dat wel meteen was gedaan…

Reageren
Reageer op: snee in begin vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.