- Anoniem10 maart 2016 om 09:24
Ik heb sinds een 3 weken om de paar dagen een vreselijke pijn in m’n kaak.
De pijn is echt heel erg. Pijnstillers werken niet, zelfs niet die met codeine.
De pijn straalt uit naar m’n kaak, oor, nek en hoofd.
Vreemd genoeg, als ik eet of m’n tanden poets is de pijn even weg?
Ik kan ook perfect gewoon eten langs die kant, doet geen pijn.
Ik poets m’n tanden 3 x per dag en spoel nu ook met isobetadine buccale;
Dan voel ik echt dat de pijn van m’n bovenste kiezen komt, of m’n kaak zelf.
Ik heb telkens 1 dag heel hevige pijn, en als ik dan de volgende dag wakker wordt is de pijn weg voor een 3 dagen.Dan komt hij weer terug.
Ben naar de tandarts geweest (al 2 keer) maar die zegt dat er niets te zien is. Ik heb onderaan een gaatje in een kies maar dat is ondertussen al gevuld.
Het enige wat ik zo kan zien is dat m’n tanden achteraan een beetje “grauw” zijn, beetje grijs-ig.
Buiten de pijn slaap ik ook veel meer dan normaal, ga naar bed om 23.00uur en word pas wakker rond 10.00 ’s morgen, en ben dan soms nog uitgeput.5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 maart 2016 om 10:33Ga eens met de klachten naar de huisarts en laat eens naar je oor kijken.
Reageren
Daar kan het namelijk ook vandaan komen.
Heeft de tandarts een foto van je kaak gemaakt?Anoniem10 maart 2016 om 10:51Nee, ze heeft een afspraak gemaakt in de polikliniek voor een foto bij de kaakchirurg, maar dit kan pas volgende maand
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2016 om 11:19Okay, daar moet je dan even op wachten….
Reageren
Maar ga in de tussentijd toch even naar de huisarts…Anoniem10 maart 2016 om 11:28dankje!
ReagerenAnoniem10 maart 2016 om 13:33Ik heb net ontdekt dat ik 38.2°c koorts heb dus ik denk dat ik vandaag dan maar naar de dokter ga..
Reageren