Tindelende/”jeukende” tanden??

Hallo,

Ik heb sinds een dag of 3 last van mijn onderste voortanden.
    Nouja het is niet echt last, maar ze tintelen steeds.
    Ik had op internet al iets gelezen over dat er een ontsteking zou kunnen zitten onder je tanden, maar mijn tandvlees ziet er gezond uit doet niet pijn, helemaal niks.
    Eetpatroon niet veranderd of al die dingen, gewoon puur alleen tintelende tanden.
    Ik ben laatst trouwens nog bij de tandarts geweest (paar maandjes geleden) en die had zo een röntgefoto gemaakt van mn tanden en daar was alles goed.

Als je weet wat het kan zijn of tips hebt dan zijn ze zeker welkom!

Reactie

Het zou toch een ontsteking kunnen zijn. Die hoefde er een paar maandjes geleden nog niet te zijn en dus ook niet zichtbaar. Misschien toch goed om even bij de tandarts langs te gaan als de klachten blijven aanhouden.

Reactie

hoii! Ik heb het ook ik wordt helemaal gek de heletijd die stommeling tips graag?

Reactie

Ga dan naar de tandarts met de klachten

Reactie

Ik heb ook last van een soort kriebelende tanden het is niet altijd maar Soms duikt het ineens op echt heel vervelend poets mijn tanden heel goed maar werkt niet weet iemand meer

Reactie
    1. Ik heb dit ook maar maak me er geen zorgen om, vgm heb ik dit vaker als ik verkouden ben of een hoest heb, slaat gek genoeg naar de tanden over ofzo. Lees van andere mensen dat ze t ook tegelijk met een hoest/verkoudheid virusje achtig hebben
    Reactie
Reageer op: Tindelende/”jeukende” tanden??
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief