Zoeken Vraag het forum

allergische reactie na het plaatsen van tandprothese

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pechvogel

Ik heb ook allergische reactie van nieuw gebit kan o.a niet tegen perubalsem nikkel kunstof terwijl ik met mijn oude gebit geen last had spoel momenteel met Molkosan van natuurwinkel Erica
    Zijn volop onderzoek aan het doen nu in het ziekenhuis ben moe droge neus en mond en ogen plus huid ben wel wat vooruit gegaan nu kan ook wel weer eten maar nog steeds last van opgezette klieren in keel en verstopte neus maar zijn veel goede natuur geneesmiddelen zoek daarbij iemand die je daarbij kan helpen ik heb o.q het boek van Dr Vogel waar ik veel aan heb en gezond eten zowiezo succes met jullie speurtocht naar een goede balans in jullie voedings en leefgewoonten en luister naar je lichaam

Steph

Hi,

Ik Ben ook al een aantal jaar bezig met tand allergieën etc…
    Had twee titanium implantaten waar ik gek van werd.
    Constant het gevoel alsof er magneten in mijn mond zaten.

Na uitgebreid onderzoek via ACTA in het amc bleek ik allergisch voor titanium, palladium (zit meestal op je witte kronen), nikkel, kobalt etc.

Via Alexander Kruijtbosch van 2thecore ben ik bij een biologische tandarts en implantoloog gekomen .

De implantaten laten verwijderen… geen pretje.
    De kiezen met kronen laten verwijderen.
    En alle kiezen waar een wortelkanaal behandeling ooit was uitgevoerd ook laten verwijderen.
    In het wortelkanaal was een metalen staafje gestopt. Dat weten ook weinig mensen.
    Mijn tandarts ontkende alles… je kan niet allergisch zijn etc.l

Daarom ben ik via Alexander dus overgestapt naar biologische tandarts.
    Wat een openbaring!

Ik ga nu keramische implantaten krijgen.

Maar krijg nu eerst tijdelijk een flexibel gebit gemaakt van POM

Pom is antiallegeen en hypoallergeen.
    Die krijg ik in juni. Dus even afwachten.

Reageren
    Sylvia

Ik ben ook allergies voor mn kunstgebit
    Ik heb rode branderige plekken op de tong ..en ga nu allergietest doen…lees dat een vinyl gebit geen allergie geeft

Reageren
Reageer op: allergische reactie na het plaatsen van tandprothese
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.