- Pechvogel27 juli 2023 om 22:07
Ik heb ook allergische reactie van nieuw gebit kan o.a niet tegen perubalsem nikkel kunstof terwijl ik met mijn oude gebit geen last had spoel momenteel met Molkosan van natuurwinkel Erica
Zijn volop onderzoek aan het doen nu in het ziekenhuis ben moe droge neus en mond en ogen plus huid ben wel wat vooruit gegaan nu kan ook wel weer eten maar nog steeds last van opgezette klieren in keel en verstopte neus maar zijn veel goede natuur geneesmiddelen zoek daarbij iemand die je daarbij kan helpen ik heb o.q het boek van Dr Vogel waar ik veel aan heb en gezond eten zowiezo succes met jullie speurtocht naar een goede balans in jullie voedings en leefgewoonten en luister naar je lichaamSteph19 mei 2025 om 11:01Hi,
Ik Ben ook al een aantal jaar bezig met tand allergieën etc…
Had twee titanium implantaten waar ik gek van werd.
Constant het gevoel alsof er magneten in mijn mond zaten.Na uitgebreid onderzoek via ACTA in het amc bleek ik allergisch voor titanium, palladium (zit meestal op je witte kronen), nikkel, kobalt etc.
Via Alexander Kruijtbosch van 2thecore ben ik bij een biologische tandarts en implantoloog gekomen .
De implantaten laten verwijderen… geen pretje.
De kiezen met kronen laten verwijderen.
En alle kiezen waar een wortelkanaal behandeling ooit was uitgevoerd ook laten verwijderen.
In het wortelkanaal was een metalen staafje gestopt. Dat weten ook weinig mensen.
Mijn tandarts ontkende alles… je kan niet allergisch zijn etc.lDaarom ben ik via Alexander dus overgestapt naar biologische tandarts.
Wat een openbaring!Ik ga nu keramische implantaten krijgen.
Maar krijg nu eerst tijdelijk een flexibel gebit gemaakt van POM
Pom is antiallegeen en hypoallergeen.
Reageren
Die krijg ik in juni. Dus even afwachten.Sylvia1 november 2025 om 13:55Ik ben ook allergies voor mn kunstgebit
Reageren
Ik heb rode branderige plekken op de tong ..en ga nu allergietest doen…lees dat een vinyl gebit geen allergie geeft