Zoeken Vraag het forum

Enorme stank (wortelkanaalbehandeling)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Leon Blokker

1.5 Week terug heb ik een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Die zelfde dag kreeg ik nog 39gr koorts en heb ik 2dg op bed gelegen.

De tandarts vertelde mij na de behandeling dat de kies schoon was, maar dat het lichaam de troep onder de kies in de kaak nog moest opruimen.

Nu zijn we 1.5 week verder en heb ik een enorme stank die met het slijm meekomt. Krijg het er helaas niet met het snuiten van de neus uit, dus slik alles in. Iemand een idee of dit wel goed is en hoe ik dit kan verhelpen? Of ieder geval de stank kan verhelpen?

Ik kan pas na het weekend bij de huisarts terecht 🙁

1 reactie
    Reageren
    beertje

toevallig ben ik een tijdje terug geholpen aan mijn verstandskiezen en had ik nadien behalve heel veel pijn (die zo’n 2 weken aanhield) ook last van dat ik uit mijn mond rook en inderdaad ook stinkend slijm. daar ben ik mee terug gegaan en toen bleek hert ontstoken te zijn. als ik jouw verhaal zo lees denk ik dat er bij jou ook zoiets gaande is. ik ben er dankzij een penicilline kuur vanaf gekomen, verder valt er denk ik weinig aan te doen. sterkte!

Reageren
Reageer op: Enorme stank (wortelkanaalbehandeling)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.