Heftige pijn na extractie"/> Heftige pijn na extractie - Medische Forum - Dokter.nl

Heftige pijn na extractie

Hallo,
    11 dagen geleden heb ik mijn verstandskiezen laten trekken. De tandarts heeft gezegd dat is last heb van een alveolitis en dat is tweemaal per dag het gat uit moet spoelen voor etensresten. Dit doe ik nu een ruime week (na 5 dagen teruggegaan want blijkbaar deed ik het verkeerd, veel pijn, tandarts had niet uitgelegd hoe te spoelen). Hiernaast heb ik Tramadol gekregen voor de pijn naast ibuprofen en paracetamol maximaal. Nu word ik nogsteeds ‘s nachts wakker van de erge pijn in mijn mond( straalt door naar hele linkse kaak en oor), het wil niet ophouden. Ik ben radeloos, wat kan ik doen?
    Groetjes I. 21 jaar.

Reageer

Weer terug gaan naar de tandarts en daar om advies vragen, via een forum (waar ook nog eens geen artsen of tandartsen zijn) kan helaas weinig hulp geboden worden. Je tandarts zou je naar een kaakchirurg kunnen verwijzen als hij/zij zelf niet voldoende kan doen.

Reageer

Contact opnemen met de tandarts !

Reageer
Reageer op: Heftige pijn na extractie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif