Hi iedereen
Ik heb zojuist even snel mijn bovenlip geschoren met een normale scheermes, maar deed dit blijkbaar te snel en hard, waardoor ik ook over mijn lip heen scheerde. Ik zie geen bloed, en ook geen pijn, maar het lijkt nu alsof er een beetje pigment weg is. Kan dit zomaar zonder dat ik het voel en bloed? En mijn tweede vraag, kan ik zo hard gedrukt hebben tijdens het scheren dat mijn tandvlees boven mijn boventanden beschadigd is? Mijn bovenlip heeft verder ook geen pijn en geen bloed, ik zie ook geen schade aan mijn bovenlip, maar desondanks is het tandvlees ineens licht beschadigd? En ik had vanochtend nog mijn tandvlees gezien, dat was prima.
Kan dit zomaar door een scheermesje gebeuren, zonder bloed en pijn?
Als je toch tandvlees had moeten raken, dan zou toch de lip half weg moet snijden Beetje raar om dat te denken.
Misschien een heel oppervlakkig schaafwondje op je lip
Dank voor de respons.
Ik bedoel meer het gedeelte tussen neus en lip. Daaronder zit ook tandvlees bovenaan. En daar zie ik nu een scheurtje. Waardoor ik denk dat ik te hard heb gedrukt met het scheermesje, maar de huid boven het tandvlees (tussen neus en lip) is niet beschadigd oid. Geen bloed en geen pijn.
Dat kan niet. Je kunt toch niet door de lip heen de binnenkant van de lip beschadigen