Zoeken Vraag het forum

Tandontsteking verwijderd, kiezen verwijderd?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kaatje

Ik heb 2 ontstekingenen weg laten halen in mijn kiezen. De zenuwen zijn dood en het ging ook een tijdje goed. Maar nu heb ik weer last van die ene kies. Het voelt niet zoals toen ie ontstoken was maar bij het poetsen en eten voel ik er een druk op. Erg lastig en ik wil weten of het nu toch weer ontstoken kan zijn?

3 reacties
    Reageren
    brenda A

dit is nu iets wat we niet op een forum kunnen beantwoorden.
    dat wordt gissen.
    je weet zelf wat je voelt, alleen een tandarts kan jou helpen, denk dat er een foto gemaakt moet worden.
    loop er maar niet mee door, sterkte, Brenda.

Reageren
    Vriens

Druk op een kies na een wortelkanaalbehandeling is een teken dat er inderdaad nog of nieuw ontstekingsweefsel onder de kies zit. Het kan voorkomen dat er enig weefsel van de wortel van de kies achtergebleven is na de behandeling.

Als je er last van hebt, ga dan even terug naar de tandarts, en vertel je verhaal. Waarschijnlijk moet er een nabehandeling volgen die het laatste beetje ontstekingsweefsel weghaalt.

Doen hoor!

Reageren
    peggy

wat kan ik gebruiken als mn kies ontstoken is, een tand abces, doet erg pijn en de advil helpt ook niet meer.Wat is nog aan te raden?

Reageren
Reageer op: Tandontsteking verwijderd, kiezen verwijderd?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.