Zoeken Vraag het forum

Articain

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste

Ik ga binnenkort weer naar Turkije voor het plaatsen van veneers. Ik heb dit laatst nog laten doen en toen werd er verdoofd met ultracain. Ik voelde me na die verdoving ellendig en was helemaal suf, depressief en had maag darm klachten hierdoor. Ook had ik lekker 10 dagen geboekt toen om toch iets te hebben aan mijn verblijf maar door deze verdoving kon ik gewoonweg niet uit mijn kamer.

Nu ga ik na 1 maand terug voor een verdere behandeling van de veneers echter is er voor articain een alternatief zodat ik deze kan meedelen waardoor er minder klachten ontstaan?

1 reactie
    Reageren
    Suzan

Hoi,

Degene aan wie je die vraag moet stellen,is de narcotiseur of de arts in de clinic waar je naar toe gaat.

Die kunnen je vertellen wat daar de mogelijkheden zijn waar zij eventueel ook mee werken.

Er zullen wel andere opties zijn,maar dan weet je nog niet of men die daar ook gebruikt…..

Reageren
Reageer op: Articain
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.