- Wou23 augustus 2021 om 16:08
Hallo, iets meer dan 2 maanden geleden heb ik een gaatje laten vullen. Daarvoor had ik er nauwelijks last van de kies, maar sinds de vulling heb ik er veel vaker last van.
Zoals wanneer ik koud drink of warm eet. Ook is het soms zomaar lijkt het. Per dag heb ik ongeveer 1 a 2 uur kiespijn. Het doet niet super pijn maar wel vervelend. M’n tandarts is voorlopig gesloten i.v.m vakantie, wat kan ik hier zelf aan doen??
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2021 om 16:22Daar moet je dan toch mee naar een tandarts. De vulling lekt waarschijnlijk. Daar kun je zelf niets aan doen. Er is als het goed een vervangende tandarts beschikbaar
ReagerenWou23 augustus 2021 om 17:10Bedankt voor de reactie. Een lekkende vulling gaat niet vanzelf over neem ik aan? Is hiervoor een wortelkanaalbehandeling nodig of kan het ook op een makkelijkere manier opgelost worden?
Ik ga m’n best doen om een afspraak te maken bij een vervangende tandarts, alleen ga ik zelf ook over 1,5 week op vakantie, dus hopelijk lukt het daarvoor nog.
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2021 om 17:11Dat gaat niet vanzelf over, maar een wortelkanaalbehandeling is daar doorgaans niet voor nodig.
Reageren