Zoeken Vraag het forum

Gele tanden – bleken // white strips

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • kees de koning

hallo,

mijn 4 voortanden beneden zijn echt soort van donker geel doordat ik die vroeger gewoon niet ging poetsen omdat ik te lui was, weet iemand of het voor deze tanden, dus echt donker donker geel (in het midden van de tand is het echt donker donker en naarmate het naar de kanten gaat worden ze wat lichter), is het mogelijk om deze ook gewoon echt wit wit wit te krijgen als ik ze ga bleken? en zou na een paar maanden het mogelijk zijn ze helemaal wit te krijgen met white strips?

stel dat ik mn tanden bleek, worden ze dan gevoeliger? het internet geeft aan dat er geen nadelen aan verbonden zijn behalve dan dat je tanden wat gevoeliger worden, hoe erg kan dat zijn eigenlijk dan? en zouden jullie eerder aanraden om white strips te gebruiken of gewoon 1x te gaan bleken als je kijkt naar de voor- en nadelen?

alvast bedankt voor jullie tijd mensen!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je er verstandiger aan doet om dat met de tandarts te bespreken

Reageren
    kees de prins

ja zou ik doen, maar ik heb pas een beugel gekregen dus ben ik gewoon niewsgierig..

Reageren
    John (moderator)

Zolang je een beugel hebt, kan dat sowieso niet worden gedaan

Reageren
    kees de princes

ja dat lijkt me logisch natuurlijk maar ik  vroeg het even omdtik nieuwsgierig ben

Reageren
Reageer op: Gele tanden – bleken // white strips
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.