- Anoniem19 juli 2016 om 16:06
Geachte heer/ mevrouw,
Ik zit met me handen in het haar…
Na een plotselinge scheur in mijn meniscus ben ik in december geopereerd. 10-15% van mijn meniscus verwijderd. De eerste maand ging alles goed en begon rustig met fysio. Alles ging op een rijtje totdat ik ongeveer 2e maand na mijn operatie juist steeds meer pijn kreeg. De fysio stuurde mij weer door naar de orthopedie. Die zij dat mij laterale knieband geirriteerd was en 3 maanden rust moest nemen en als het pijn niet was verdwenen dan een injectie zou krijgen. Na twee maanden rust werd het pijn alleen maar meer en ging ik voor een second opinion bij een andere ziekenhuis. Daar voelde de dokter gelijk dat mijn kuitkop vast zat en een stukje van dat bot ook uitsteekt. Die stuurde mij door naar een goede fysio/manuele therapie. Hij maakt mijn kuitkop weer los waardoor de pijn gelijk weg was gegaan en kon ik weer alles doen met me knie van rennen tot volleding buigen. Totdat ik weer begon met boks training en werken, waardoor ik weer last kreeg zoals een maand van te voren. Dus had ik weer een afpsraak gemaakt bij de fysio en hij vertelde mij dat mijn bekken ook vast zaten blijkbaar en dat daardoor mijn kuitkop alweer vast is komen te zitten. Bij dat afspraak heeft hij mijn bek en kuitkop weer losgemaakt. Na twee dagen heb ik nog steeds last en voel ik dat de kuitkop nog steeds vast zit terwijl bij dat afspraak los was dat heb ik ook gevoeld. Nu ga ik helaas met pijn naar vakantie en de fysio ook du konden ze geen afspraak plannen. Alleen wat moet ik doen na het vakantie ik kan niet elke week naar de fysio om mijn kuitkop los te maken?….
Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen.
Ik ben 22 jaar en kan al bijna 1 jaar niet sporten en ik stress elke dag steeds meer of mijn knie wel weer zoals het oude word…
Groetjes
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 juli 2016 om 16:16Ga na de vakantie terug naar de orthopeed waar je voor de second opinion bent geweest.
Reageren