- Anoniem15 april 2016 om 09:39
Hallo allemaal,
Gister heb ik bij de voetbal een elleboog op mijn sleutelbeen gekregen. Op dat moment deed het pijn maar ging weer over. Nu heb ik er wel last van en vooral drukpijn. Er zit ook een soort van bultje ten opzichte van mijn andere sleutelbeen.
Zou het gebroken kunnen zijn?
4 reactiesReagerenAnoniem15 april 2016 om 09:43hoi, zou best gebroken kunnen zijn ik heb het 2 jaar geleden ook gehad vreselijk veel pijn aan gehad, ga ff voor zekerheid naar huisarts,laat je ff weten wat er aan de hand is?
grt. michel
ReagerenLoek15 april 2016 om 10:05Ik kan vandaag niet meer bij mijn huisarts terecht. Ik neem aan dat je hier niet zo maar voor naar de huisartsenpraktijk in het ziekenhuis kan?
ReagerenAnoniem15 april 2016 om 10:14hoi loek, probeer anders ff naar spoedeisende hulp te gaan voor foto’s maken van sleutelbeen, ik weet niet of ik hier mijn emailadres of 06 nummer mag plaatsen, ik zou graag in contact willen komen met jou omdat ik ook sleutelbeen had anderhalf jaar geleden.
grt. michel.
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2016 om 11:14Als je huisarts er niet meer is, is er altijd vervanging geregeld. Dat kan de huisartsenpost zijn of een andere huisarts. Als je de eigen huisarts belt, zul je waarschijnlijk een boodschap kunnen beluisteren hoe dat is geregeld. Ik zou er in ieder geval naar laten kijken
Reageren