Zoeken Vraag het forum

pijn aan de pols

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

eens om de zoveel tijd krijg ik last van een van mijn twee polsen meestal aan de linker pols.

dit heb ik al een aantal jaren, meestal heb ik hier een week last van, gaat het weer weg en komt het na een maand of 2 maanden weer terug.
    Ik heb er vooral last als ik mijn pols een beetje draai of bijvoorbeeld een fles open moet maken ik kan er dus niet teveel druk op zetten.

de pijn zit voornamelijk in het midden van mijn pols richting mijn hand.

Ik ben hier al eens voor naar de dokter geweest, maar die zei dat het gewoon overbelast was…. maar dit probleem heb ik al zo ontzettend lang en het blijft steeds weer terug komen, terwijl ik niks raars met mijn polsen doe.

Wat kan dit betekenen??
    en wat kan ik hier aan doen.

de plek waar ik last van heb, heb ik op de foto aangeven met een zwarte stip.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan toch een vorm van overbelasting zijn…of een peesirritatie
    als de klachten blijven aanhouden ga dan terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de orthopeed.

Reageren
Reageer op: pijn aan de pols

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.