Zoeken Vraag het forum

Gekneusd of gebroken?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi allemaal!
    Ik ben een week op wintersport en ben gister gevallen met snowboarden. Ik ving mezelf op met mn armen en had daarna erge last van mijn pols. In eerste instantie besteedde ik er weinig aandacht aan, ik kon hem nog bewegen. Maar ik merkt toch dat ik er erg last van heb. Ik kan natuurlijk een rontgenfoto kunnen maken en dat doe ik denk ik als ik weer in Nederland ben. In de tussentijd weet ik dus niet of mijn pols misschien (Licht) gebroken is en ik vind het dus moeilijk om te bepalen hoeveel ik hem kan belasten. Iemand die hier meer verstand van heeft of ervaring mee heeft?

Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Zoiets als “licht ” gebroken bestaat niet.
    Het is natuurlijk niet te zeggen wat er met je pos aan de hand is, maart gebroken lijkt die me niet. Je besteedde er geen aandacht aan en kon hem nog bewegen. Dat was je waarschijnlijk met een gebroken pols niet gelukt. Het kan wel zijn dat er een scheurtje in een bot is ontstaan. Ik zou de pols dan ook niet belasten en eigenlijk zou je even naar een dokter moeten.

Reageren
Reageer op: Gekneusd of gebroken?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.