- Anoniem13 december 2014 om 09:52
Ongeveer een jaae geleden ben ik geopereerd aan m’n pols omdat, ik een doorn in me pols had die me zenuw beknelde in m’n pink. De operatie was geslaagd en ik zou na een tijdje gewoon me pink weer kunnen strekken. Maar nu een jaar later is het wel een klein beetje verbeterd maar hij staat nog erg raar en kan hem nog niet strekken. Weet iemand misschien of je hier zelf wat aan doen of is het normaal dat ik hem nog niet goed kan strekken? Want het is wel erg vervelend met allerlei dingen vasvastpakken enzo dan lijkt het net of me pink niet meer werkt in het tillen van iets. Laat daar door ook best vaak dingen vallen.
4 reactiesReagerenAnoniem13 december 2014 om 10:01[attachment=1879]20141213_110051.jpg[/attachment]
Reageren
Dit is dus de pinkJohn (moderator)
13 december 2014 om 16:37Dat zou inmiddels toch weer hersteld moeten zijn. Ga naar je huisarts en vraag een verwijzing naar de orthopeed
ReagerenAnoniem17 december 2014 om 17:31Maar wat gaan ze dan precies doen bij zo orthopeed? Dat is voor mij nog niet helemaal duidelijk.
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2014 om 18:58De orthopeed zal je pink onderzoeken en waarschijnlijk een röntgenfoto of een scan laten maken om te kijken wat er aan de hand kan zijn.
Reageren