Zoeken Vraag het forum

oude liesblessure

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ongeveer een jaar geleden heb ik met paardrijden een liesblessure, aan de linkerkant, gekregen. Redelijk lang last van gehad, maar niet naar de dokter geweest. Sindsdien heb ik soms opeens een paar dagen pijn daar en daarna is het weer weg. Net als vandaag heb ik er weer veel last van. Het is een constante pijn die niet wegtrekt ook al lig ik. Het neemt een heel klein beetje af als ik rustig zit/lig. Maar de pijn is nog steeds aanwezig. Als ik lang op een harde stoel zit krijg ik er ook meer last van, zodat ik constant moet gaan verzitten.Zoals ik al zei is het opeens af en toe een paar dagen pijnlijk. Niet zo’n zin om naar de dokter te gaan, aangezien het een oude blessure is, maar ja. Wat kan het zijn??

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een goede vraag maar een antwoord geven is moeilijk. Er zou toch echt even goed gekeken moeten worden wat er aan de hand is. Ga eens naar de fysiotherapeut of je huisarts

Reageren
    Anoniem

Weet niet zeker of het wel mn lies is, het is een spier die er net onder zit. Veel pijn als er op gedrukt wordt. Maar ook wat pijn in mn lies zelf Kan een fysio hierbij ook helpen of moet het echt je lies zijn?

Reageren
    John (moderator)

Het is juist de fysiotherapeut die daarbij kan helpen.

Reageren
    Anoniem

Dan zal ik daar eens voor gaan kijken. Hopelijk helpt het zodat ik er niet meer zoveel last van heb

Reageren
    Anoniem

Het begint een beetje af te nemen, maar is het dan nog handig om naar fysiotherapeut te gaan? Want dan kijk ik er maandag voor

Reageren
    John (moderator)

ik zou toch maar even naar de fysio gaan om ernaar te laten kijken.

Reageren
Reageer op: oude liesblessure
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.