- Anoniem14 november 2014 om 15:21
Ongeveer een jaar geleden heb ik met paardrijden een liesblessure, aan de linkerkant, gekregen. Redelijk lang last van gehad, maar niet naar de dokter geweest. Sindsdien heb ik soms opeens een paar dagen pijn daar en daarna is het weer weg. Net als vandaag heb ik er weer veel last van. Het is een constante pijn die niet wegtrekt ook al lig ik. Het neemt een heel klein beetje af als ik rustig zit/lig. Maar de pijn is nog steeds aanwezig. Als ik lang op een harde stoel zit krijg ik er ook meer last van, zodat ik constant moet gaan verzitten.Zoals ik al zei is het opeens af en toe een paar dagen pijnlijk. Niet zo’n zin om naar de dokter te gaan, aangezien het een oude blessure is, maar ja. Wat kan het zijn??
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 november 2014 om 17:42Dat is een goede vraag maar een antwoord geven is moeilijk. Er zou toch echt even goed gekeken moeten worden wat er aan de hand is. Ga eens naar de fysiotherapeut of je huisarts
ReagerenAnoniem14 november 2014 om 19:35Weet niet zeker of het wel mn lies is, het is een spier die er net onder zit. Veel pijn als er op gedrukt wordt. Maar ook wat pijn in mn lies zelf Kan een fysio hierbij ook helpen of moet het echt je lies zijn?
ReagerenJohn (moderator)
14 november 2014 om 21:32Het is juist de fysiotherapeut die daarbij kan helpen.
ReagerenAnoniem15 november 2014 om 11:49Dan zal ik daar eens voor gaan kijken. Hopelijk helpt het zodat ik er niet meer zoveel last van heb
ReagerenAnoniem16 november 2014 om 11:09Het begint een beetje af te nemen, maar is het dan nog handig om naar fysiotherapeut te gaan? Want dan kijk ik er maandag voor
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2014 om 12:32ik zou toch maar even naar de fysio gaan om ernaar te laten kijken.
Reageren