Zoeken Vraag het forum

Stekende pijn knie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Al een paar weken had ik last van mn knie/hamstring.. ik ben toen eigenlijk altijd doorgegaan met sporten.
    Afgelopen zaterdag ging ik een les bodypump doen, na die tijd deed mijn knie erg pijn. Hij werd ook heel erg dik, nu een paar dagen later en met koelen is het alweer afgenomen, maar de pijn blijft.
    Het zijn voornamelijk steken bij mn knie en soms ook wel in mn onderbeen, ook knakt het bij die voet als ik door mn knieën ga..
    De steken zijn niet altijd, ze komen zo opzetten.
    Ook doet het erge pijn bij de trap aflopen.
    Ik heb nu zelf al besloten dat ik gewoon even een paar weekjes rust houd met sporten.

Maar kan iemand mij misschien vertellen wat ik het beste nog meer kan doen, dokter of fysio en iemand ideeën wat het misschien kan zijn?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Wat het kan zijn is natuurlijk moeilijk te zeggen. Daar zal lichamelijk onderzoek voor nodig zijn. Ga dus even naar je huisarts of naar de fysiotherapeut.

Reageren
Reageer op: Stekende pijn knie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.