- Anoniem21 mei 2014 om 05:14
Halloallemaal, ik ben afgelopen vrijdag lullig terecht gekomen en heb daarbij mijn knie flink bezeerd. Nog voordat ik op de grond terecht kwam, merkte ik dat het goed mis was. Ik had het idee dat mijn onderbeen onder mijn bovenbeen uitgleed.
Ik ben naar de eerste hulp gebracht, maar toen ze daar op dat moment gingen voelen en erin knepen,leek dat de pijn meer te verlichten. Ik ben naar huis gestuurd en moet nu anderhalve week wachten tot ik weer terecht kan. Ik vind dit zelf erg lang, zeker nu ik bijna een week later mijn knie nog amper kan buigen, niet helemaal kan strekken er duidelijk vocht onder/rondom mijn knieschijf en ik er nog steeds niet oo kan/durft te staan laat staan lopen!
Ik probeer hem af en toe wat te bewegen, maar dit lukt amper. Zodra mijn been maar een minuut of 3 naar beneden hangt heb ik een dikke voet.
Er zijn wel foto s gemaakt en daaruit bleek dat het niet is gebroken. Ik vermoed dat een en ander is gescheurd, maar is het normaal dat ze je zo lang laten wachten tot je weer terecht kan? Ik had het idee dat ze me niet helemaal serieus namen, omdat toen ze erin knep.en testjes deden, dit niet meer pijn deed, maar juist verlichtte. Inmiddels hoeft het maar het kleinste stootje of druk te krijgen en ik ga door de grond!1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 mei 2014 om 08:39Neem contact op met het ziekenhuis en leg uit dat de klachten veel erger zijn geworden en vraag of ze er eerder naar willen kijken.
Reageren