Zoeken Vraag het forum

gevallen anderhalve week wachten! knie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Halloallemaal, ik ben afgelopen vrijdag lullig terecht gekomen en heb daarbij mijn knie flink bezeerd. Nog voordat ik op de grond terecht kwam, merkte ik dat het goed mis was. Ik had het idee dat mijn onderbeen onder mijn bovenbeen uitgleed.
    Ik ben naar de eerste hulp gebracht, maar toen ze daar op dat moment gingen voelen en erin knepen,leek dat de pijn meer te verlichten. Ik ben naar huis gestuurd en moet nu anderhalve week wachten tot ik weer terecht kan. Ik vind dit zelf erg lang, zeker nu ik bijna een week later mijn knie nog amper kan buigen, niet helemaal kan strekken er duidelijk vocht onder/rondom mijn knieschijf en ik er nog steeds niet oo kan/durft te staan laat staan lopen!
    Ik probeer hem af en toe wat te bewegen, maar dit lukt amper. Zodra mijn been maar een minuut of 3 naar beneden hangt heb ik een dikke voet.
    Er zijn wel foto s gemaakt en daaruit bleek dat het niet is gebroken. Ik vermoed dat een en ander is gescheurd, maar is het normaal dat ze je zo lang laten wachten tot je weer terecht kan? Ik had het idee dat ze me niet helemaal serieus namen, omdat toen ze erin knep.en testjes deden, dit niet meer pijn deed, maar juist verlichtte. Inmiddels hoeft het maar het kleinste stootje of druk te krijgen en ik ga door de grond!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Neem contact op met het ziekenhuis en leg uit dat de klachten veel erger zijn geworden en vraag of ze er eerder naar willen kijken.

Reageren
Reageer op: gevallen anderhalve week wachten! knie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.