Zoeken Vraag het forum

slijmbeurs onstekking rechter heup

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ben Yvonne ben bijna 49 jaar jonge vrouw
    heb sinds een half jaar slijmbeurs ontsteking in rechter heup
    de arts heeft gister spuit gezet ik heb last van bij gekke reacties zoals zweten over heel lichaam en ik had ook hoofdpijn aan zijkant van me hoofd aan beide kanten is dat bijwerking van de spuit kan iemand me dat zeggen
    verder was ik vorig jaar 50 km afgevallen in een jaar en dat deed ik met dieet en veel sporten
    nu mag ik niets meer doen van arts en moet rusten dus geen sport niets
    dit is een domper voor mij omdat sport juist voor mij extra veel deed inverbandt met het terug houden van overgewicht en dat ik af en toe is mee kon doen op een feestje maar de volgende dag met sport de kilo s er weer af haalde
    ik moet u wel zeggen ik eet wel gezond hoor want ik studeer natuurvoeding deskundige en lees veel over het lichaam daarom ben ik zeer verbaast dat juist ik een slijmbeurs ontsteking heb in me heup
    de arts zegt als deze prik niet helpt zetten we er nog een en anders naar de fysio
    me vraag is had ik dat niet beter meteen kunnen doen dan ?
    wat denken jullie hierover als je me verhaal leest
    ik kom van ver als je goed leest snap je dat wel en dan bedoel ik niet dat ik uit het buiteland kom maar meer gezien vanuit de strijdt tegen de overgewicht en de kilo s
    als je me wilt antwoorden kan dat op [email protected]

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het mogelijk dat je wat last hebt van bijwerkingen. Dat zou echter ook snel weer moeten weg gaan. Eerst maar eens even afwachten hoe de spuit gaat werken. En even niet sporten zodat de slijmbeurs niet overprikkeld wordt, anders werkt de injectie dus inderdaad niet. Als de injectie haar werking heeft gehad, kun je daarna ook weer sporten.

Reageren
Reageer op: slijmbeurs onstekking rechter heup
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.