Zoeken Vraag het forum

Rare blessure aan scheenbeen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik ben een jongvolwassene van 20 jaar oud. Ik heb sinds vorige week zaterdag een hele eigenaardige blessure aan mijn scheenbeen.

Ik denk dat ik het tijdens de voetbal opgelopen heb. Ik heb tijdens lopen of rennen echter helemaal geen last. Alleen als er druk op komt te staan ga ik echt door de grond van de pijn. Vooral bij het stoten van iets tegen mijn scheen. Ik kreeg afgelopen donderdag een bal heel zacht tegen mijn scheen aan en kon gelijk niet meer lopen.

Ik vind het heel gek omdat ik er met lopen of rennen helemaal geen last van heb maar zodra er contact is crepeer ik echt van de pijn.

Het gaat om de linker kant van mijn linker scheenbeen, net wat onder het midden van mijn scheen. De pijn is niet alleen links maar door de breedte vn het been.

Enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

Het is mogelijk een scheenbeenirritatie.

Kijk hier voor meer info:
    http://www.blessure-aanwijzer.nl/DaviWB/Pagina15.html

Reageren
Reageer op: Rare blessure aan scheenbeen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.