- Lotte17 april 2013 om 19:10
Hee,
Ik heb een week terug mijn pols gebroken, na 2 nachten niet slapen van de pijn toch maar naar huisarts gegaan en er mocht vrijwel meteen gips om. Nu heb ik dus bijna mijn hele onderarm in het gips zitten en verschrikkelijke krampen in mijn arm, ook weet ik echt niet hoe ik moet slapen.. elke nacht slaap ik ongeveer 2 uur. Ondertussen ben ik helemaal kapot van de weinige slaap. Wat kan ik er aan doen dat de pijn minder word? En weet iemand een manier waarop je normaal kan slapen met gips?
Groetjes Lotte
7 reactiesReagerenKim17 april 2013 om 19:29Hai, heb je geen pijnstillers gekregen? Heb je nog wel gevoel in je vingers? Wie heeft het gips eromheen gedaan? Slapen met gips is niet prettig, maar zorg ervoor dat het niet te strak gegipst is…
Kim
ReagerenLotte18 april 2013 om 05:42Hee, nee helaas geen pijnstillers ga ik misschien nog wel halen. Het is zeker niet te straks gegipst, eerder te los heb ik het idee. Ik heb verminderd gevoel in mijn vingers maar dat was al zo voor het gips en komt door de val zei de dokter.
lotte
ReagerenSanne18 april 2013 om 12:19Zorg ervoor dat je voldoende gevoel in je vingers houdt. Als je het niet vertrouwd, ga dan terug naar het ziekenhuis waar het gegipst is. Voelen je vingers wel normaal warm aan?
Sanne
ReagerenLotte18 april 2013 om 17:09Ik heb altijd al heel koude handen dus dat is niet erg veranderd, en als het gevoel weg blijft moet ik inderdaad maar weer naar de dokter ofzo.
ReagerenSjors22 april 2013 om 18:02Hoe gaat het nu?!
Reageren
GroetjesLotte4 mei 2013 om 12:17Ik ben nu uit het gips, het de breuk was niet te zien op foto’s en de dokter scheen ook niet veel tijd te hebben. Nu soms nog veel pijn, maar het word beter. Ik hoop nog steeds op zwaar gekneusd en bij blijvende pijn moet ik weer naar het ziekenhuis.
Groetjes
ReagerenLoesje1 maart 2021 om 10:54Platen en pinnen in pols zoveel pijn is dat normaal
Reageren