- martina18 december 2012 om 13:47
Hallo
Ik werd gister ochtend wakker met enorme pijn in me pols, langzaam trok het ook naar me hand.
Kan nu alleen nog maar met links alles doen.
Mijn hand en pols kunnen alle bewegingen, maar de kracht is er niet meer.
de pijn is een soort “echo “zeurende pijn. Ik ben er niet op gevallen, werd wakker met die pijn. En snachts slaap ik al niet eens meer door de pijn.
Weet iemand wat dit kan zijn? is het verstandig naar de dokter te gaan hiervoor?5 reactiesReagerenHeleen21 december 2012 om 11:39Hai, hoe gaat het nu met je hand?
Reagerenmartina27 december 2012 om 17:45Kan nu iets meer dan toen, en heb niet hele dag pijn. Maar soms ineens voel ik de pijn weer en zware dingen tillen gaat zowieso niet. Maar kan wel weer me haar kammen. Maar iets op de wc afvegen lukt dan weer niet. Heel apart.
ReagerenAnoniem27 december 2012 om 18:24Vraagje, werk je veel met de computermuis?
Reagerenmartina5 januari 2013 om 18:51nee niet veel meer, werkte 2 jaar op een klantenservice, werkte meer met toetsenbord dan muis
ReagerenAnoniem26 augustus 2016 om 11:03Hallo
Ik had precies de zelfde klachten en nu blijkt het reuma te zijn dus misschien verstandig om je eens te laten prikken op reuma sporen.
Reageren