Zoeken Vraag het forum

pijn en geen kracht meer in pols/hand

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • martina

Hallo
    Ik werd gister ochtend wakker met enorme pijn in me pols, langzaam trok het ook naar me hand.
    Kan nu alleen nog maar met links alles doen.
    Mijn hand en pols kunnen alle bewegingen, maar de kracht is er niet meer.
    de pijn is een soort “echo “zeurende pijn. Ik ben er niet op gevallen, werd wakker met die pijn. En snachts slaap ik al niet eens meer door de pijn.
    Weet iemand wat dit kan zijn? is het verstandig naar de dokter te gaan hiervoor?

5 reacties
    Reageren
    Heleen

Hai, hoe gaat het nu met je hand?

Reageren
    martina

Kan nu iets meer dan toen, en heb niet hele dag pijn. Maar soms ineens voel ik de pijn weer en zware dingen tillen gaat zowieso niet. Maar kan wel weer me haar kammen. Maar iets op de wc afvegen lukt dan weer niet. Heel apart.

Reageren
    Anoniem

Vraagje, werk je veel met de computermuis?

Reageren
    martina

nee niet veel meer, werkte 2 jaar op een klantenservice, werkte meer met toetsenbord dan muis

Reageren
    Anoniem

Hallo

Ik had precies de zelfde klachten en nu blijkt het reuma te zijn dus misschien verstandig om je eens te laten prikken op reuma sporen.

Reageren
Reageer op: pijn en geen kracht meer in pols/hand
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.