Zoeken Vraag het forum

Last van knieën en heupen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Last van knieën

Hallo,
    ik heb al een tijd (2/3 jaar) last van mijn knieën. Als ik ga hurken knakt het erg hard en als ik een tijdje (rond de minuut of meer) op mn hurken blijf zitten krijg ik er last van en als ik dan weer ga staan lukt dat bijna niet en kan ik nauwelijks lopen omdat ik er zo’n last van heb. Ook heb ik last van mijn heup als ik een tijdje (halve minuut of meer) op één been geleund sta. Het maakt niet uit welk been. Leun ik op mijn linkerbeen dan heb ik ik last van mn linker heup, en omgekeerd. Verder heb ik ook last van mijn knieën als ik ga hardlopen. Als ik langer dan 15 min. loop heb ik gewoon echt 2 dagen last van mijn knieën, en dat wordt erger als ik een tijdje zit, dan val ik bijvoorbeeld weer terug op de stoel.Ben 16 jaar, jongen, niet heel sportief. Hopelijk kan iemand me helpen…

Gr

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Fysiotherapie

Reageren
    Vlokkendor

Hallo,
    Ik ben zelf een meisje, maar ik heb ook last van mijn knieën.
    Bij mij komt het door de groei en doet het pijn bij het fietsen, traplopen, rennen, en meer dingen waarbij je je benen goed in gebruik hebt. Heb jij dat ook?
    Gr

Reageren
    Sanne

Heb je overgewicht?

Reageren
Reageer op: Last van knieën en heupen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.