- Youri8 augustus 2012 om 18:30
Hoi,
Ik heb sinds ongeveer 6 weken last van het botje boven mijn bilspleet (als je bukt is het goed voelbaar). Ik weet even niet hoe dit botje heet.
Ik heb de pijn alleen maar als ik ga zitten, maar toch maak ik me er zorgen over. Het is nu wel zomervakantie en ik beweeg dus nu vrij weinig (normaal moet ik elke dag naar school fietsen 16km). En ik zit vaak ’s avonds uren op een stoel te computeren, kunnen deze 2 oorzaken hier mee te maken hebben? Zal dit overgaan als ik weer naar school moet? Zit er dus toch nog een voordeel aan school ? ;DAlvast bedankt voor een reactie
Groetjes,
Youri
4 reactiesReagerenFRNC8 augustus 2012 om 22:40ik heb er ook last van, het komt volgens mij van te lang zitten en/of verkeerd zitten
ReagerenYoouri9 augustus 2012 om 09:55Oke , In ieder geval hartelijk bedankt voor de reactie. Nu weet ik in ieder geval bijna zeker dat het van te lang zitten komt (ik heb trouwens ook zo’n oud stoeltje) en dan zit ik ook nog eens te lang. Hopelijk ga het weg als ik straks weer naar school moet 🙂
Gr
Youri
ReagerenOlga9 augustus 2012 om 14:33Dat botje heet je stuitje, of staartbeentje.
ReagerenEmma9 augustus 2012 om 16:02Een kussentje helpt ook…
Reageren