- Serellyn25 april 2012 om 13:52
Hallo allemaal,
ik loop al een tijd met deze vraag rond, maar vergeet het vaak te vragen als ik bij de arts ben omdat het niet dagelijks gebeurt.
Als ik kracht zet met mijn armen, zoals bijvoorbeeld het duwen van een auto of push-ups, dan voel ik tintelingen in mijn linker elleboog. Dat is vreemd maar niet het meest vervelende, overigens heb ik soms de dag daarna ontzettend last van mn elleboog bij uberhaubt het buigen/strekken.
De tinteling loopt overigens van mn elleboog zo’n 5 cm mn onderarm binnen.
Kortom, tinteling linker elleboog bij inspanning, soms hevige pijn een dag later.
Wat zou het kunnen zijn, is het iets wat blijvend is? Het is namelijk erg vervelend.
Rust houden heeft overigens nog niet geholpen, ik heb een tijd lang niets gedaan qua kracht met links, maar het heeft niet mogen baten.
4 reactiesReagerenPieter25 april 2012 om 14:09Hai, kan van alles zijn; peesontsteking, carpaal tunnel syndroom. Op deze site staat veel informatie over deze klacht, misschien herken jij jezelf er wel in? Laat je weten hoe het met je gaat?
Groet, Pieter
ReagerenSerellyn27 april 2012 om 15:18Geld het carpale tunnel syndroom niet alleen voor pols? Overigens zal ik binnenkort eens de dokter raadplegen, misschien wel verstandig.
Iedergeval bedankt!
ReagerenJolet28 april 2012 om 08:53Hai, houd je ons op de hoogte wat de dokter er van vindt en hoe het met je gaat?
Groetjes, Jolet
ReagerenSerellyn29 april 2012 om 14:01Zodra ik ben geweest laat ik het weten 😉
Reageren