- Diaz15 augustus 2011 om 15:56
Hallo, laatste paar maanden heb ik last van pijn bij mijn rechterbovenbeen. Eerst dacht de dokter dat het de adductor was omdat ik mijn benen met pijn bij elkaar kreeg als ik knieën bij elkaar deed. Na paar weken fietsen e.d. werd de pijn bij de adductor minder maar werd mijn been dikker aan de bovenkant. Telkens als ik liep schuurden mijn benen tegen elkaar. Uiteindelijk na uroloog geweest om een te checken of daar niks mis was (balzak en lies, omdat ook in die buurt was). Maar daar was alles goed mee. Bovenbeen rechts blijft pijn doen als ik loop (dan schuurt het tegen andere been) en doet het dus pijn het rechterbeen/voelt opgezet. Fysio heeft gekeken en kwam tot conclusie dat de pijn tussen adductor en tussen hamstring zat (in het vetweefsel). Nou is dus de vraag wat kan dat zijn? Bij uroloog was ook al bloed geprikt voor ontsteking dus ik denk niet dat het een ontsteking is. Zelf wordt ik er een beetje moe van soms omdat het al sinds april bezig is. Ik heb niet gesport of iets verrekt of iets.
3 reactiesReagerenbrenda a16 augustus 2011 om 11:41is er een foto van het bovenbeen gemaakt?
Reageren
groetjes, BrendaDiaz16 augustus 2011 om 12:35Nee nog niet. Enig idee wat het zou kunnen zijn ?
ReagerenDiaz6 september 2011 om 19:03Iemand die idee heeft wat het zou kunnen zijn? Heb pas over tijd afspraak met neuroloog (duurt allemaal best lang), inmiddels al vijf maanden last van deze klachten
Reageren