- Toetje28 april 2011 om 15:29
Hallo daar.
Sinds een paar dagen heb ik erge trillingen in me arm (vooral linker) als ik in bed ligt. ik leg wel altijd op me linker kant, ik dacht zelf aan beknelde bloedsdorploop, maar dan krijg je tintelingen. Maar nu krijg ik erge trillingen(beven) aan de boven arm en een stuk aan me borst. zeg maar in me oksel omgeving. maar ik heb er geen last van als ik op me rug ligt. Maar het doet geen pijn ofzo. heb ook geen snellere hartskloppingen
Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij kan vertellen wat dit inhoud, en of het ernstig is/kan worden.
Met veel dank
Toetje.3 reactiesReagerenAnoniem28 april 2011 om 17:09Dit lijken fasciculitaties te zijn.
ReagerenAnoniem28 april 2011 om 17:10Lees ook andere vragen en antwoorden over fasciculaties
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Fasciculatie&sa=zoeken#927Anoniem4 april 2015 om 20:33Hallo,
Ja daar heb ik ook last van het is vooral savond’s heel gek maar zo’n trilling in de buurt van je(linker) oksel dat je denkt een trilling in je oksel en pijn in (linker) arm alsof die wat zwaarder is irritant inderdaad,
Reageren
maar Ik denk vermoeidheid of iets met vitamine tekort of overbelast vast niet iets heel ergs.