Raar gevoel ribbenboog

Hallo ik heb 2 jaar geleden een ongeluk gehad en ben met de auto over de kop gevlogen. Dit was een eenzijdig ongeluk en ben er zelf uitgekropen. Hier is geen ambulance of dergelijke bij geweest en ben ook niet naar een huisarts geweest. Ik had naar mijn mening nergens last van alleen wat blauwe plekken. Nu sinds 2 maanden voel ik iets raars langs mijn ribbenboog schuren. Vooral als ik op de linkerzijde lig op de bank kan ik zo iets met mijn hand tegen de ribbenboog aanduwen maar het doet allemaal geen pijn en ik heb verder ook totaal geen andere klachten. Maar ik voel wel dat ik iets langs mijn ribben kan schuren. Als ik rechtop sta dan voel ik het in het midden van mijn bovenbuik op het knobbeltje. Als ik naar links lig op de bank kan ik het links langs mijn ribbenboog afschuren. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik ben al naar de huisarts geweest en hebben een echo van mijn bovenbuik gemaakt hier was alles prima. Ik hoor graag als iemand me verder kan helpen.

Reageer

Hoi,

Ik denk dat je om verder geholpen te worden,beter een verwijzing naar een ziekenhuis kunt vragen.

Op dit forum zijn geen artsen en als iemand anders hier toch jou klacht zou herkennen,betekent dat niet dat het bij diegene dezelfde oorzaak heeft als bij jou. Dus daar zou je eigenlijk nog weinig mee opschieten

Reageer
Reageer op: Raar gevoel ribbenboog
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief