Kleine teen gebroken scheef geheeld

Nu heb ik 1.5 jaar geleden mijn kleine teen gebroken. Ik voelde gelijk dat iets niet klopte en dacht dat hij scheef was geschoven. Hiermee naar de dokter gegaan en die zei dat het onwaarschijnlijk was omdat de bovenkant nog recht was en kon niet goed zien omdat hij zo dik was. Nou 2 maanden later zwelling weg en er zit in gigantische bobbel in mijn kleine teen. Maar het ergste is dat ik er gewoon niet op kan lopen nu loop ik zo dat ik er zo min mogelijk gewicht op zet maar alsnog aan het einde van de dag is de teen weer superdik en een beetje aanraken doet al veel pijn. Na 4 maanden na de orginele breuk terug naar de dokter gegaan die zei naja kijk er nog maar half jaar tegen aan als het nog pijn doet zien we wel verder. Nu heb ik er nog steeds last van, kan bijna geen van mijn schoenen meer dragen zeker geen hakken, geen lange afstanden lopen. Maar ik weet niet wat ik moet, kan een arts nog wat doen aan dit?

Reageer

Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de orthopeed.

Reageer
Reageer op: Kleine teen gebroken scheef geheeld
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief