Zoeken Vraag het forum

Knisperende knie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Karin

Goedemiddag,

Ik heb sinds een aantal jaren last van knisperende knieƫn met het traplopen naar beneden. Als het heel stil is hoor je het gewoon in de hal. Supergenant. Het is altijd. Ik ben nog relatied jong, dus dit lijkt mij een beetje gek. Ik heb het ook als ik een squat doe. Ik vind het een heel naar geluid. Het is dus niet het knakken van je maar meer een voortdurend knisperen bij een bepaalde beweging.
    Ik ben bij de huisarts geweest maar die zegt zolang er geen pijn of zwelling is, ik mij geen zorgen hoef te maken.
    Herkent iemand dit? Wat is het en wat kan ik doen? Kan ik bepaalde oefeningen doen? Moet ik supplementen slikken? Ik hoor het graag!

Groetjes!

1 reactie
    Reageren
    Alias

Inderdaad is het zo dat dat geluid pas een probleem is als er ookpijn bij komt.

Je kunt de smering wat verbeteren door op een tafel te gaan zitten en je knieen te bungelen (naae achter/voren zonder belasting) en fietsen met weinig weerstand.

Reageren
Reageer op: Knisperende knie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.