- Maev24 april 2019 om 17:23
Goeden dag,ik heb al zeker eenjaar last van mijn voeten als ik uit bed kom,en smiddags kan ik soms ook niet meer lopen ,mijn linker voet doet heel veel pijn,de huisarts denkt dat het peesplaatontsteking is en ik moest het op interned opzoeken wat ik daar aan moest doen
Nu heb ik gisteravond mijn bovenarmen gemaseerd er zaten allemaal pijnlijke plekken opeens ging het beter met mijn enkels ,ook mijn enkels en voeten zitten kneden en een balletje onder mijn voeten laten rollen,en mijn armen en onderbenen ingesmeerd met vsm,vanmorgen kon ik ineens gewoon lopen en heb oude gympen met een hele dikke zool aan gehad en een doekje onder mijn voorvoet,zo heb ik de hele dag gelopen zonder pijn, de pijn die ik had leek op een kneuzing en aan de zij kant van mijn voet pijn onder mijn voorvoet net of er iets in zit,en smorgens alsof ik op spelden loop en stijf,kan niet normaal de trap af.
Misschien toeval,maar ik heb wel eens meer het ide gehad dat iets boven mijn enkel binnekant en mijn bovenarm buitenkant en zelfs bil in verbinding staan