- Anoniempje1 februari 2019 om 10:49
Hallo, ik ben een 13 jarig meisje. Wegens omstandigheden ben ik october 2018 uit een 7 m hoog raam gevallen. Eindstand:gebroken rugwervel gebroken enkel en gebroken enkel. Nou ambulance en politie vervolgends mee naar ziekenhuid helmond. Gelijk op seh fotos en mri laten maken op fe fotos van me enkel was een botbreuk te zien dus 6 weken loopgips nou .. Toen de 6 weken om waren nog een controle rontgen foto en daarop is gezien dat me bot geheeld is maar nu was dr op de foto een deukje in me kraakbeen enkel gezien. Nou eerst 3 wekend fisyo therapie gehad weer controle bij orthopeet geen verbetering zei de orthopeet dat betekende nogmaals 5 wekend gips nou 5 wekend gips zijn vandaag voorbei. In tussentiid een nieuwe mri laten maken en vandaag de uitslag. Nogsteeds pijnklachten en heel tiid een knak gevoel. Op de plek van beschadiging kraakbeen. Iemand ervaring met kraakbeen schade ENKEL dus geen knir etc. K weet dat ik vanmiddag al eeb afspraak heb maariemand enig idee hoe voor te bereiden en wat kan ii verwachten qua behandeling etc gr