Zoeken Vraag het forum

Kraakbeen schade enkel na val uit raam

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

Hallo, ik ben een 13 jarig meisje. Wegens omstandigheden ben ik october 2018 uit een 7 m hoog raam gevallen. Eindstand:gebroken rugwervel gebroken enkel en gebroken enkel.  Nou ambulance en politie vervolgends mee naar ziekenhuid helmond. Gelijk op seh fotos en mri laten maken op fe fotos van me enkel was een botbreuk te zien dus 6 weken loopgips nou .. Toen de 6 weken om waren nog een controle rontgen foto en daarop is gezien dat me bot geheeld is maar nu was dr op de foto een deukje in me kraakbeen enkel gezien. Nou eerst 3 wekend fisyo therapie gehad weer controle bij orthopeet geen verbetering zei de orthopeet dat betekende nogmaals 5 wekend gips nou 5 wekend gips zijn vandaag voorbei. In tussentiid een nieuwe mri laten maken en vandaag de uitslag. Nogsteeds pijnklachten en heel tiid een knak gevoel. Op de plek van beschadiging kraakbeen. Iemand ervaring met kraakbeen schade ENKEL dus geen knir etc. K weet dat ik vanmiddag al eeb afspraak heb maariemand enig idee hoe voor te bereiden en wat kan ii verwachten qua behandeling etc gr

Reageer op: Kraakbeen schade enkel na val uit raam
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.