Zoeken Vraag het forum

Pijn enkel bij hurken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • W

Hallo lezers,

Ik ben 6 weken terug van 4 meter  hoog naar beneden gevallen en hierbij o.a op mijn voeten terecht gekomen. Ik dacht dat het meteen foute boel was maar ik kon al vrij snel wel staan. Na nog geen 5 minuten in het ziekenhuis te zijn geweest werd ik weer naar huis gestuurd met het verhaaltje dat beide enkels verzwikt waren. Na een aantal dagen was de pijn dan ook weer verdwenen. Nu is het zo dat wanneer ik met mijn honden aan het spelen ben en ik ga hurken, dat mijn linker enkel weer pijn begint te doen.

Is dit toch een teken dat het nog niet helemaal hersteld is of kan er meer aan de hand zijn?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo zonder enig onderzoek niet beantwoorden. Ga met de klachten naar de huisarts of een fysiotherapeut

Reageren
Reageer op: Pijn enkel bij hurken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.