- anoniem21 mei 2018 om 00:00
goedenavond, ik ben een meisje van 14 en ben samen met 2 vriendinnen naar huis aan het fietsen. alleen 1 vriendin is helemaal dronken en is van haar fiets gevallen op een stoeprandje. nu steekt haar sleutelbeen uit en is hij dus denk ik gebroken. maar doordat zij zo dronken is geloofd ze het niet, en wil dus niet met ons mee naar het ziekenhuis. we  hebben haar ouders geprobeerd te bellen, maar die nemen niet op en liggen denk ik al te slapen. ze voelt nu niet veel pijn en moet erom lachen, maar dat komt denk ik door de alcohol. wat kunnen wij nu het beste doet, want haar sleutelbeen ziet er echt niet goed uit?????? alvast bedankt!!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 mei 2018 om 00:08Ze zal toch naar het ziekenhuis moeten.
ReagerenAnoniem21 mei 2018 om 01:09ja dat weten wij ook, maar we zijn nu bij mij thuis. Maar we weten niet hoe we haar bij het ziekhuis krijgen. Want we hebben geen auto, en fietsen lijkt me niet verstandig met haar. Dus wat is dan de beste oplossing?
ReagerenJohn (moderator)
21 mei 2018 om 09:10Je moet haar ouders bellen !!!
ReagerenAnoniem21 mei 2018 om 11:25hebben we gedaan, maar namen niet op. Toen hebben we een vriend gebeld en die heeft ons met de auto naar het ziekenhuis gebracht. Daar kwam uit dat ze geopereerd moest worden, maar ja eerst moet al die alcohol uit der lichaam. Dus toen weer de ouders gebeld, eindelijk nam iemand op. En die kwamen eraan. Bedankt voor u hulp!!
Reageren