Zoeken Vraag het forum

vriendin dronken, en gevallen op sleutelbeen. HELPPP!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

goedenavond, ik ben een meisje van 14 en ben samen met 2 vriendinnen naar huis aan het fietsen. alleen 1 vriendin is helemaal dronken en is van haar fiets gevallen op een stoeprandje. nu steekt haar sleutelbeen uit en is hij dus denk ik gebroken. maar doordat zij zo dronken is geloofd ze het niet, en wil dus niet met ons mee naar het ziekenhuis. we  hebben haar ouders geprobeerd te bellen, maar die nemen niet op en liggen denk ik al te slapen. ze voelt nu niet veel pijn en moet erom lachen, maar dat komt denk ik door de alcohol. wat kunnen wij nu het beste doet, want haar sleutelbeen ziet er echt niet goed uit?????? alvast bedankt!!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ze zal toch naar het ziekenhuis moeten.

Reageren
    Anoniem

ja dat weten wij ook, maar we zijn nu bij mij thuis. Maar we weten niet hoe we haar bij het ziekhuis krijgen. Want we hebben geen auto, en fietsen lijkt me niet verstandig met haar. Dus wat is dan de beste oplossing?

Reageren
    John (moderator)

Je moet haar ouders bellen !!!

Reageren
    Anoniem

hebben we gedaan, maar namen niet op. Toen hebben we een vriend gebeld en die heeft ons met de auto naar het ziekenhuis gebracht. Daar kwam uit dat ze geopereerd moest worden, maar ja eerst moet al die alcohol uit der lichaam. Dus toen weer de ouders gebeld, eindelijk nam iemand op. En die kwamen eraan. Bedankt voor u hulp!!

Reageren
Reageer op: vriendin dronken, en gevallen op sleutelbeen. HELPPP!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.