Zoeken Vraag het forum

mijn vriendin nam overdosis van 10 dafalgan 1g en 7ibrufens

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

woensdag had mijn beste vriendin pillen gepakt het word steeds slechter ze heeft erge buiksteken ze blijft overgeven ze heeft al 3dage niet gegeten en wat ze drinkt komt er terug uit ik zij het gisteren tegen haar moeder maar ze is nog niet naar spoed gegaan ze denkt dat het vanzelf beter zal gaan maar ik dank dat niet maar weet niet wat ik zou kunne doen en wat er met haar nu zou gebeuren als ze niet naar spoed gaat zou het van zelf weg gaan of moet ze beter echt naar spoed?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ze had woensdag naar de spoed gemoeten. Ze zou in ieder geval naar de dokter moeten. Het is mogelijk dat ze een maagbloeding heeft of krijgt. Maar daar zijn haar ouders verantwoordelijk voor. Het lijkt er niet op dat het zo maar vanzelf beter gaat worden.

Reageren
    Anoniem

ja maar ik wist het pas vrijdag van die pillen en we dachten dat het ging beteren maar ze stuurde me juist dat ze naar het ziekenhuis onderweg is omdat het echt niet meer gaat maar toch bedankt voor de reactie

Reageren
    John (moderator)

Goed dat naar het ziekenhuis gaan. Dat is dan een verstandig besluit.
    Sterkte met je vriendin.

Overigens was het heel goed van je om de moeder hierover in te lichten.
    Als je nog hoort hoe het met haar gaat later, laat dan nog even wat weten.

Reageren
Reageer op: mijn vriendin nam overdosis van 10 dafalgan 1g en 7ibrufens
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.