- Anoniem21 september 2014 om 09:24
woensdag had mijn beste vriendin pillen gepakt het word steeds slechter ze heeft erge buiksteken ze blijft overgeven ze heeft al 3dage niet gegeten en wat ze drinkt komt er terug uit ik zij het gisteren tegen haar moeder maar ze is nog niet naar spoed gegaan ze denkt dat het vanzelf beter zal gaan maar ik dank dat niet maar weet niet wat ik zou kunne doen en wat er met haar nu zou gebeuren als ze niet naar spoed gaat zou het van zelf weg gaan of moet ze beter echt naar spoed?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 september 2014 om 09:39Ze had woensdag naar de spoed gemoeten. Ze zou in ieder geval naar de dokter moeten. Het is mogelijk dat ze een maagbloeding heeft of krijgt. Maar daar zijn haar ouders verantwoordelijk voor. Het lijkt er niet op dat het zo maar vanzelf beter gaat worden.
ReagerenAnoniem21 september 2014 om 09:54ja maar ik wist het pas vrijdag van die pillen en we dachten dat het ging beteren maar ze stuurde me juist dat ze naar het ziekenhuis onderweg is omdat het echt niet meer gaat maar toch bedankt voor de reactie
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2014 om 10:03Goed dat naar het ziekenhuis gaan. Dat is dan een verstandig besluit.
Sterkte met je vriendin.Overigens was het heel goed van je om de moeder hierover in te lichten.
Reageren
Als je nog hoort hoe het met haar gaat later, laat dan nog even wat weten.