- Lotte27 maart 2018 om 00:23
Hoi,
Ik ben inmiddels bijna 19 en heb zo’n 5 jaar last van pijn in mijn linkerbeen. Eerder vooral na lang staan, slenteren of lang zitten, maar tegenwoordig gaat er bijna geen dag voorbij zonder deze pijn. Voor mijn gevoel komt dit doordat ik erg scheef ben, als ik sta voelt het heel scheef en als ik zit steekt mijn rechterknie ook veel hoger uit dan mijn linkerknie. Ik ben al bij 3 fysiotherapeuten geweest en er is een MRI gemaakt, waar niks op te zien was. De fysiotherapeuten konden het ook niet oplossen. Naar mijn idee komt de pijn echt voort uit het scheef zijn, ik probeer het vaak te compenseren zodat ik recht kom te staan (wat erg vermoeiend is). Ik wil graag nog 1 keer proberen iemand te vinden die dit zou kunnen oplossen, omdat dit niet meer vol kan houden. Maar ik zou dus niet weten wat zou kunnen helpen. Daarom ben ik benieuwd of iemand ideeën heeft.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 maart 2018 om 09:08Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de orthopeed
ReagerenLotte31 maart 2018 om 00:53Hier ben ik helaas al geweest, heeft een MRI laten maken waar niks op te zien was en gezegd dat ik er misschien nog wel overheen zou groeien..
Reageren