Zoeken Vraag het forum

Kruisband blessure

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jonas

Hallo,

1 jaar geleden ben ik geopereerd aan mijn rechter kruisband deze was afgescheurd door het voetballen. Na 6 maanden revalidatie stond ik terug op het veld maar kreeg telkens pijn net boven het litteken ( ik denk waar de schroef zit) de pijn altijd plots opzetten soms na 1 uur soms al na 5 minuten voetballen. Door de pijn kan ik niet meer bewegen, nu een half jaar later ben ik gestopt met voetballen en ben ik gaan tennissen 3 maanden lang 3 X per week gaan tennissen en nergens last van gehad tot vorige week.. weer dezelfde pijn als toen met voetballen, vandaag weer gaan tennissen en na 30 min weer die pijn. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Het gekke is dat de pijn niet altijd komt opzetten.. sommige dagen geen last sommige wel in het dagelijkse leven heb ik er nooit last van.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de orthopeed.

Reageren
    Jonas

Ben ik al geweest de orthopeed weet het ook niet mri gehad maar zag niks verkeerd,… hij vind het raar dat het niet altijd aanwezig is

Reageren
Reageer op: Kruisband blessure
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.