- handiman8 december 2017 om 12:30
Hallo ,ik ben gister mijn de rug van mijn hand tegen de punt van de klink van de wc deur aangelopen. ik liep best snel door de gang want wilde naar de voordeur toe ,en liep dus zo met mijn hand tegen de deurklink op,
dit deed direct pijn, en daarna nog mee pijn. ik zag echter niks aan mijn hand behalve dat het pijn bleef doen. toen ik een uur erna ging eten kon ik amper mijn lepel vasthouden.
echter 2 uur daarna zakte de pijn en werd de plaatst waar het pijn deed op de hand dik terwijl er eerst helemaal niks te zien was ,
met het dik worden van de hand zakte dus de pijn weg. alleen deed het nog een beetje zeer bij het bewegen van de vinger,
nu na een nachtje geslapen te hebben is de hand nog steeds dik maar niet blauw ofzo, alleen voel ik nu helemaal niks meer als ik de vinger beweeg,
ik kan dus heel mijn hand alle kanten op bewegen zonder pijn en ook alle vingers alle kanten op zonder pijn, maar ik vind het alleen zo vreemd dat met de zwelling de pijn weg ging omdat ik gelezen heb dat je bij een gebroken hand altijd zwelling hebt en niks meer voelt. klopt dat?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 december 2017 om 13:23Als je hand gebroken is, al er bij bepaalde bewegingen altijd pijn optreden.
Reagerenhandiman8 december 2017 om 14:23Ok dus ik kan er dan vanuit gaan dat het niet gebroken is?
1 ding snap ik niet, waarom word het dan pas dik na 3 uur?
ReagerenJohn (moderator)
8 december 2017 om 14:25Of er wel of niet iets is gebroken kan ik je niet zeggen. Het kan even duren voordat een bloeduitstorting zichtbaar wordt.
Reageren