- Sophie27 oktober 2017 om 08:31
goedenmorgen,
- ik heb gister avond een trap van mijn paard gekregen op mijn rechter boven been. 2 jaar geleden heb ik ook een keer een trap gehad waardoor er een grote bloedprop ontstond (die trouwens nooit is weggegaan). Nu 2 jaar later krijg ik een trapĀ op precies de zelfde plek. En kan ik me been niet buigen, klopt het enorm, onwijs dik en blauw/rood/paard/zwart. Aanraken kan ook niet omdat ik verga van de pijn. Als ik sta gaanĀ het maar goed op me been steunen lukt niet laat staan lopen . Hou me been goed omhoog en geef het rust weten jullie nog iets ?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2017 om 10:46Ik zou er toch maar eens mee naar de dokter gaan.
ReagerenRomy15 april 2020 om 23:14Hoi ik ben Romy een meid van 24 jaar ik werk met paarden ik moest vandaag een paard poetsen maar die paart heeft mij getrapt /Ā geschopt dat heb ik nog nooit mee. Gemaakt het is de 1 ste keer ik moet zeggen het doet behoorlijk veel pijn het is dik voor mij idee lopen gaat wel maar met heel veel pijn het gaat om de linker bovenbeen ik hoop dat ik snel iets trug krijg van hoe en wat ik wil graag weten of het gekneusd is of wat het anders zou kunnen zijn schrijf Ā snel trugĀ
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
15 april 2020 om 23:31Dat gaat een flinke bloeduitstorting worden. Goed koelen!
Reageren