John (moderator)
7 november 2016 om 12:36Die spalk kan er nog niet vanaf! Het doet minder pijn juist omdat die spalk er zit.
je hele voorvoet zal nog wel verkleuren. Maar dat is niet ergAnoniem7 november 2016 om 12:41Aldus de huisarts assistente kon ik de spalk er misschien morgen al vanaf halen als t goed zou gaan.
Reageren
Ook zei ze dat de verkleuring na 2 á 3 dagen wel veranderde.Anoniem7 november 2016 om 14:13Maar in ieder geval…
Nu is ’t beste het gewoon laten wat het is en er eigenlijk niet op te letten en gewoon verder gaan wat ik altijd doe?
Doe ook ’n krantenwijk, alleen die sloeg ik vandaag maar even over… want dat lijkt me niet zo verstandig, morgen gym hetzelfde verhaal.Maar naar school met de bus sochtends zal wel gewoon kunnen dus?
ReagerenAnoniem7 november 2016 om 15:01Oja: En is het ook zo dat als het gebroken zou zijn, dat ik t meestal dan over de hele teen zou voelen en verga van de pijn als ik mijn huid indruk?
Reageren
Want als ik het nu indruk, doet t wel pijn maar niet meer stekend of heeel erg maar ‘gewoon’ pijn. Als ik voorop of onderop duw doet t helemaal geen pijn want onderop heeft ie ook niet gezwollen, dat was alleen bovenop en de zijkanten.John (moderator)
7 november 2016 om 17:12Gewoon in beweging blijven, maar niet te veel op je voorvoet steunen.
Reageren
Een klein breukje of scheurtje hoeft niet altijd veel pijn te doen.Anoniem7 november 2016 om 17:17Dus waarschijnlijk word t nu dag na dag beter?
ReagerenJohn (moderator)
7 november 2016 om 17:45Als het goed is wel.
ReagerenAnoniem7 november 2016 om 18:54Sowieso loop ik nu al bijna zonder pijn op blote voeten, al een hele vooruitgang t.o.v gisteren dus. Volgens mijn vader gaat de kleur wel langer veranderen dan dat het waarschijnlijk ‘irritant’ pijn gaat doen.
ReagerenAnoniem7 november 2016 om 21:55Ik heb toch bovenaan de spalk losgeknipt want het zat niet lekker.
Nu ik op de bovenkant duw voelt het al een stuk minder pijnlijk aan, waar het eerst veel pijn was, al een goed teken dus.De teen plakt nog wel aan elkaar, maar met het slapen wil ik toch de spalk verwijderen en er morgenvroeg weer een nieuwe opdoen.
ReagerenAnoniem7 november 2016 om 21:59Het word nu nog steeds donkerder bij de voet zelf, voor de teen dus.
Is dat normaal? Zoja, hoelang kan het nog donkerder worden?
ReagerenJohn (moderator)
7 november 2016 om 23:34Dat is heel normaal
ReagerenAnoniem8 november 2016 om 19:42Dus het is ook normaal dat de huid bij de teen droger word zogezegd en schilferiger aanvoelt?
ReagerenJohn (moderator)
8 november 2016 om 20:00Ook dat is heel normaal
Reagerenanoniem8 november 2016 om 20:23Oke, gelukkig.
Het doet al een stuk minder pijn, alleen onderop duwt het nu bij het lopen en het doet nog wat pijn. De pijn zelf is vooral brandende pijn. Maar als je het vergelijkt met toen ik dit bericht plaatste gaat t 10000x beter.
ReagerenAnoniem9 november 2016 om 07:24Vandaag weer stukken beter!
Maar nu hebb ik links-midden in mijn rug pijn sinds gisteravond, vooral als ik mijn rug beweeg bv wat meer tegen de stoel aan druk.
Ademhalen etc gaat nog gewoon.Spierpijn?
Reageren