Zoeken Vraag het forum

Teen gestoten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Die spalk kan er nog niet vanaf! Het doet minder pijn juist omdat die spalk er zit.
    je hele voorvoet zal nog wel verkleuren. Maar dat is niet erg

Anoniem

Aldus de huisarts assistente kon ik de spalk er misschien morgen al vanaf halen als t goed zou gaan.
    Ook zei ze dat de verkleuring na 2 á 3 dagen wel veranderde.

Reageren
    Anoniem

Maar in ieder geval…
    Nu is ’t beste het gewoon laten wat het is en er eigenlijk niet op te letten en gewoon verder gaan wat ik altijd doe?
    Doe ook ’n krantenwijk, alleen die sloeg ik vandaag maar even over… want dat lijkt me niet zo verstandig, morgen gym hetzelfde verhaal.

Maar naar school met de bus sochtends zal wel gewoon kunnen dus?

Reageren
    Anoniem

Oja: En is het ook zo dat als het gebroken zou zijn, dat ik t meestal dan over de hele teen zou voelen en verga van de pijn als ik mijn huid indruk?
    Want als ik het nu indruk, doet t wel pijn maar niet meer stekend of heeel erg maar ‘gewoon’ pijn. Als ik voorop of onderop duw doet t helemaal geen pijn want onderop heeft ie ook niet gezwollen, dat was alleen bovenop en de zijkanten.

Reageren
    John (moderator)

Gewoon in beweging blijven, maar niet te veel op je voorvoet steunen.
    Een klein breukje of scheurtje hoeft niet altijd veel pijn te doen.

Reageren
    Anoniem

Dus waarschijnlijk word t nu dag na dag beter?

Reageren
    John (moderator)

Als het goed is wel.

Reageren
    Anoniem

Sowieso loop ik nu al bijna zonder pijn op blote voeten, al een hele vooruitgang t.o.v gisteren dus. Volgens mijn vader gaat de kleur wel langer veranderen dan dat het waarschijnlijk ‘irritant’ pijn gaat doen.

Reageren
    Anoniem

Ik heb toch bovenaan de spalk losgeknipt want het zat niet lekker.
    Nu ik op de bovenkant duw voelt het al een stuk minder pijnlijk aan, waar het eerst veel pijn was, al een goed teken dus.

De teen plakt nog wel aan elkaar, maar met het slapen wil ik toch de spalk verwijderen en er morgenvroeg weer een nieuwe opdoen.

Reageren
    Anoniem

Het word nu nog steeds donkerder bij de voet zelf, voor de teen dus.

Is dat normaal? Zoja, hoelang kan het nog donkerder worden?

Reageren
    John (moderator)

Dat is heel normaal

Reageren
    Anoniem

Dus het is ook normaal dat de huid bij de teen droger word zogezegd en schilferiger aanvoelt?

Reageren
    John (moderator)

Ook dat is heel normaal

Reageren
    anoniem

Oke, gelukkig.

Het doet al een stuk minder pijn, alleen onderop duwt het nu bij het lopen en het doet nog wat pijn. De pijn zelf is vooral brandende pijn. Maar als je het vergelijkt met toen ik dit bericht plaatste gaat t 10000x beter.

Reageren
    Anoniem

Vandaag weer stukken beter!
    Maar nu hebb ik links-midden in mijn rug pijn sinds gisteravond, vooral als ik mijn rug beweeg bv wat meer tegen de stoel aan druk.
    Ademhalen etc gaat nog gewoon.

Spierpijn?

Reageren
Reageer op: Teen gestoten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.