Hallo,
Ik heb vorige week woensdag sexueel contact gehad met iemand zonder condoom en heb nu 2 bultjes die een beetje hard aanvoelen. Dit is mij eergisteren opgevallen en heb gisteren met zincoxidezalf gesmeerd. Het lijkt alsof de bultjes sinds gisteren wel iets minder hard(groot) zijn.
Ik maak mij echt heel erg zorgen want herpes heb ik wel eens gehad maar syfillis nog nooit.
Wat denken jullie? Test ga ik natuurlijk zsm inplannen maat ik ben een beetje in paniek
Nog even een foto ter verduidelijking. Bovenste zit nog klein mini korstje in midden bij onderste is deze eraf door smeren met zalf
Dat zou voor een syfilis zweer eigenlijk te vroeg zijn. Die verschijnen inde regel tussen 2 en 12 weken
Ja dat lees ik dus ook overal. Pas na 10 dagen incubatietijd zou je klachten moeten krijgen. Komt het wel eens voor dat het zo snel zichtbaar is? Dan zou het herpes moeten zijn. Maar lijkt dit wel op herpes?
Ik heb het nog niet eerder meegemaakt.
Het lijkt ook niet op herpes
Heel apart dit. Zou incubatietijd versneld kunnen worden als je vaak en lang sex hebt gehad met diezelfde persoon? Enig idee wat dit dan wel zou kunnen zijn?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat kan ik zo helaas niet beoordelen. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken
Ik heb een afspraak maar dit is pas volgende week en stress m echt heel erg. Is het uberhaupt mogenlijk dat incubatietijd zo verkort wordt? Meestal is dit 10 dagenen deze klachten heb ik al na 6. Lijkt het op een zweertjeof iets wat u eerder heeft gezien? Naar de dokter ga ik sws.
Zoals ik al schreef heb ik dat nog niet gezien of meegemaakt.
Zouden die plekken geen genitale wratten kunnen zijn veroorzaakt door hpv?
Daar lijken ze helemaal niet op