- Anoniem21 maart 2016 om 13:31
Hallo,
IK heb al een lange tijd last van een witte goedje op mijn eikel. Ik maak mijn eikel dagelijks schoon met enkel water, ik heb dit ook wel eens een paar dagen overgeslagen omdat ik dacht, misschien bevorder ik smegma met vaak schoonmaken maar helaas. Ik ben al bij de huisarts geweest en hij gaf me geen naam maar een vettig zalfje. Mocht het niet over aan etc.
Als ik hes schoon maak begint het na ongeveer een uurtje een klein beetje te jeuken en na een paar uur is het weer weg maar wrijf ik over mijn eikel heen is het wit weer zichtbaar. Mijn vrouw heeft nergens last van dus het is niet iets overdraagbaars. Na een dag ruikt het erg penetrant en ga ik weer wassen. Er zijn geen rode plekken of beschadigingen.
Ik heb nu een filmpje gemaakt van na nacht. Gisterenavond gewassen. In het begin filmpje is al wat wit te zien maar dit is omdat ik eerst heb gekeken of er al wat tevoorschijn kwam. Als ik hier de dag mee afwacht wordt het vettig (lijkt het) en veeg ik rolletjes in plaats van kruimig.
Ik denk zelf smegma maar dit wil ik graag uitgesloten hebben. En, hoe kan ik er wel vanaf komen?
Gr
7 reactiesReagerenAnoniem21 maart 2016 om 13:43Een filmpje is helaas niet mogelijk. Ik heb er zo duidelijk mogelijk foto’s van gemaakt.
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2016 om 16:02Dat lijkt toch op een schimmelinfectie.
Reageren
Probeer een antischimmelcrème (canesten gyno) en kijk wat het resultaat is. Ik raad wel aan om het toch alle twee te gebruiken. Het kan namelijk best zijn dat jullie elkaar blijven besmetten ook al heeft je vrouw geen klachtenAnoniem21 maart 2016 om 16:21Ok, toch wel? Maar, hoe kan het dan dat mijn vrouw er geen last van heeft?
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2016 om 17:08Dat is een goede vraag….je vrouw is er waarschijnlijk toch minder gevoelig voor. Dat kan voor komen.
ReagerenAnoniem22 augustus 2016 om 07:08Ik heb precies het zelfde. Het leek wel dat ik het gekregen hebt nadat ik een antibiotica gebruikt heb. Jij ook misschien?
ReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2016 om 10:03Dat is heel goed mogelijk. Dan heb je door de ab kuur een schimmelinfectie gekegen. Ga naar de huisarts met de klachten. Hij/zij kan er dan meteen iets voor voorschrijven
ReagerenAnoniem26 augustus 2016 om 13:58Ik had dus vorig jaar precies het zelfde en is toen uit zichzelf weggegaan nu weer dus en lijkt alleen maar erger te worden als het warm weer is en de boel begint te zweten. Inmiddels daktarin gebruikt maar hielp niet. Apelazijn hielp niet en lamucil one hielp niet. Elke dag dus poetsen en hopen dat het overgaat. Sta zeker open voor suggesties want baal er verschrikkelijk van.
Reageren