- Anoniem4 februari 2016 om 08:07
Goededag,
Ik heb iets langer dan 3 maanden geleden een keer seks gehad met een prostituee en we hebben condoom gebruikt bij het vaginale seks maar bij zij heeft mij kort zonder condoom gepiept.
Heel erg dom.. Want dat is ook onveilig. Na de daad begon ik gelijk een soort brandend/jeukend gevoel aan de eikel te krijgen die mij twee dagen wakker heeft gehouden en daarna veranderde het in lichte maar toch een beetje blijvende brandende/jeuk.
Ik ben op advies van de dokter getest op gonorroe,chlamydia/trichomas. 14 dagen na de daad. De test was negatief ik heb geen soa.
Mijn huisarts vertelde mij het is een schimmelinfectie dus kreeg ik minacozolzalf mee. Dit moest ik 10 dagen gebruiken het zorgde ervoor dat de jeuk in iedergeval wegging. Op een gegeven moment was deze zalf op.
Ik heb er nooit eerder opgelet maar nu zag ik tot mijn verbazing over de gehele eikel bultjes maar die zijn blijvend want ze zitten er nu nog. Ben nog een keer naar huisarts gegaan maar zegt geen tekenen van een soa te zien.
Alleen in erectie kan ik het zien zodra de eikel opzwelt zie je die rode bultjes. En heb er een foto van gemaakt omdat de eikel wel een erg rode kleur krijgt.
Ik heb contact gezocht met Soa/aids maar die vertellen mij dat het niet in de lijn van verwachtingen ligt dat ik een soa heb i.v.m. Dat ik het al zo snel voelde en dat ik een betrouwbare test heb afgelegd. En de incubatietijd van soas vrijwel langer dan een paar dagen/weken is.
Maar mijn vraag wat is dit dan wel? (ik hoop dat de foto/foto’s doorkomen) anders post ik deze in een later bericht.
Alvast bedankt.
3 reactiesReagerenAnoniem4 februari 2016 om 08:14Hier nog een iets duidelijker foto sorry voor typfouten in eerste alinea (typ met mijn mobiel ben ik geen held in)
Ze heeft mij dus kort gepijpt zonder condoom. Om het te corrigeren.
ReagerenJohn (moderator)
4 februari 2016 om 16:22Het lijkt toch op een (schimmel)infectie. Niet op een soa in ieder geval.
Reageren
Ga terug naar de huisarts en neem de foto’s mee. soms is er een andere behandeling nodig om zo’n infectie weg te krijgen….Anoniem23 juni 2016 om 15:34Heb je al een antwoord wat het is? Ik heb namelijk precies hetzelfde. Heel vervelend vooral tijdens een erectie
Reageren