- RodeDop6 juli 2016 om 22:47
Hallo,
Sinds 2 dagen heb ik 2 rode vlekken op de eikel (zie foto’s) die wat lijken te glimmen vergeleken met de rest van de huid. Nu vraag ik me af of dit een SOA kan zijn. 4 weken geleden heb ik onveilig seks gehad. Ik heb al eerder (2x) chlamydia gehad maar die klachten waren heel anders dan deze. Ik heb ook het een en ander gelezen over een schimmelinfectie maar dan vraag ik me af of deze vlekjes daar van toepassing kunnen zijn?
Verder gebruik ik doxycycline tegen acne wat tevens ook een medicijn is tegen chlamydia. Weet geen raad omdat ik me daar dus ook niet op kan laten testen door de doxy.
Groetjes
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juli 2016 om 22:55Dat kan een schimmelinfectie zijn door de doxy.
Reageren
Ga even naar de huisartsRodeDop7 juli 2016 om 07:58Bedankt.
Is het bij een schimmelinfectie dan ook mogelijk dat het plasgaatje (echt alleen dat) vochtig is? Bij chlamidiya had ik namelijk een vochtige eikel maar dat is nu niet het geval.
Reageren
Alvast bedanktJohn (moderator)
7 juli 2016 om 08:10Afscheiding uit het plasgaatje is niet gebruikelijk bij een schimmelinfectie
Reageren
Het zou ook een andere infectie kunnen zijn….
Ga in ieder geval naar de huisarts met de klachtenRodeDop7 juli 2016 om 09:27John (moderator)
7 juli 2016 om 10:50het kan een bacteriële infectie zijn…
ReagerenRodeDop7 juli 2016 om 12:34Is dit overdraagbaar bij seksueel gemeenschap? En zou het een SOA kunnen zijn of denk je eerder aan een infectie?
Alvast bedankt
ReagerenJohn (moderator)
7 juli 2016 om 12:45Dat is moeilijk te zeggen. Een bacteriële infectie en ook een schimmelinfectie zijn ook overdraagbaar. Ik denk niet meteen aan een soa, maar onmogelijk is het niet
ReagerenRodeDop7 juli 2016 om 12:59Zouden het symptomen kunnen zijn van een blaasontsteking of is dat iets heel anders? Ik moet namelijk ook opvallend vaak plassen. Pijn of een branderig gevoel ervaar ik hierbij niet.
ReagerenJohn (moderator)
7 juli 2016 om 13:23Een urineweginfectie (een bacteriële infectie dus) zou ook goed kunnen.
Reageren