- Janssen30 november 2021 om 13:17
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is ?
Voorgeschiedenis was een roze vlek 6 weken geleden.
Uitslag test geen Chlamydia of Gonnorreu. Schimmelcrème gekregen, helpt een beetje, roze vlek verdwijnt heel langzaam.Deze rode vlek ontstaat 2 week na een handjob (van een mij bekende vrouw zonder klachten).
Het jeukt een klein beetje, geen brandend gevoel bij plassen.Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
15 reactiesReagerenJanssen1 december 2021 om 09:49Voorlopig lijkt logisch dat het irritatie is door Daktarin.
Reageren
Aan de slag met AppelazijnJanssen1 december 2021 om 18:08Anoniem1 december 2021 om 18:12Volgens mij is appelazijn niet echt goed om op slijmvliezen te gebruiken
ReagerenJanssen1 december 2021 om 19:59Wordt als remedie aangeraden om sommige sites. Ik ben ermee gestopt.
Reageren
Terug naar Daktarin en aanzien wat er gebeurt.
Onrust duurt inmiddels nu al 6 weken, en de dokter en Soa kliniek vinden niks.Janssen3 december 2021 om 09:35Met soa en arts suggereren dat het schimmel is.
Vraag : Maar na 6 weken Daktarin en matig resultaat, geen bekende SOA. Huid blijft rood en geïrriteerd.
Wat kan ik nu doen ? Is deze link betrouwbaar ?
https://www.optimalegezondheid.com/schimmelinfectie-penis/
Reageren
Dit artikel geeft opties behandeling tegen schimmel. Het is tenminste de veronderstelling dat dat het is.John (moderator)
3 december 2021 om 16:14Ik betwijfel dat het een schimmelinfectie is.
ReagerenJanssen3 december 2021 om 17:48Waar denk je aan ?
Het is niet vastgesteld inderdaad. Schimmel was de uitkomst na uitsluiting van andere Soa’s
ReagerenJohn (moderator)
3 december 2021 om 17:55wellicht een geïrriteerd talgkliertje
ReagerenJanssen4 december 2021 om 22:27Als dat het zou zijn, welk verloop is er dan te verwachten?
Reageren
Het lijkt stabiel sinds een week aanwezig, rood eromheen en de plek zelf alsof de huid daar dunner is, glad en lichter. Voelt normaal, niet pijnlijk. Het ontstond twee weken na een stevige handjob van een vrouw.
(Dat was stevig ja, en dacht dat dat oorzaak was, maar dan was het wel meteen ontstaan, niet 2 weken later).
Pieker me suf.John (moderator)
4 december 2021 om 23:00Dat is moeilijk te zeggen maar kan wel even duren. Goed om dus even geen seks te hebben en niet te masturberen
ReagerenJanssen9 december 2021 om 18:10Het wordt maar niet beter, smeren helpt niet. Schinmel lijkt me sterk, intussen.
Voel er weinig van. Daarom denknik niet dat het een bekende is zoals syffilus of Herpes. Gonnereu was het niet, is vastgesteld.
Op naar de dokter maar weer, of kan iemand wat het is ? Mechanische schade (7 weken geleden) of iets onder de leden ?ReagerenBijlagen:
Janssen29 december 2021 om 12:49Op doktersrecept Fluconazol (1x 150) tegen schimmel, de klacht werd milder, maar is niet helemaal weg.
Daarnaast kreeg ik Hydrocortizon zalf mee, ingeval het huidirritaties zou zijn (want niet gebruiken bij schimmel). Dat helpt maar matig.Ik merk verbetering, maar het is vlgns mij niet weg.
ReagerenJohn (moderator)
29 december 2021 om 13:36Vraag dan aan de huisarts een verwijzing voor de dermatoloog
ReagerenJoske18 juli 2023 om 07:45Wa was het nu? Heb hetzelfde.
Reageren