Zoeken Vraag het forum

Vreemde rode bultjes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

heel raar om de vraag zo te stellen maar eerst mijn verhaal: kort geleden ben ik op bezoek geweest bij een vrouw van plezier.

we hebben de condoom gebruikt bij het pijpen ze heeft hem heel kort afgedaan
    en toen duurde het even voor ze een nieuwe pakte hooguit twee minuten. Toen hebben we seks gehad uiteraard met condoom. Alleen kort daarna ging ze weer oraal verder waar ze opnieuw de condoom kort eraf had gedaan en een nieuwe er op.

Na de daad voelde ik me uiteraard heel stom want de kans op een soa vergroot je ernstig hiermee. Want toen ik direct weg ging voelde ik jeuk opkomen. Deze heeft een tijdje lang aangehouden waarvan ik s’nacht niet kon slapen.

Door de jeuk maakte ik me ernstig zorgen dus ben ik naar de huisarts gegaan vrijwel direct na het bezoek deze vertelde mij een x aantal dagen te wachten voor een soa onderzoek. We hebben ruim 14 dagen gewacht met het soa onderzoek om een zo’n helder mogelijk beeld te krijgen van wat het was. Ik kreeg een telefoontje dat ik negatief getest was op een SOA dus geen SOA.

De huisarts zij wel dat dit mogelijk een schimmelinfectie was en gaf mij minocozolnitraat mee dat de schimmel zou moeten doden. Toen ik het opsmeerde verminderde de jeuk en was er in principe niks meer aan de hand tot ik de bultjes zag. Deze zaten er zeker nooit eerder. Ik heb het wel opgesmeerd maar wel half/half omdat ik dacht van oh geen jeuk dus geen schimmel meer. Nu begint het wel weer wat op te spelen maar nu heb ik dus geen minocozolnitraat meer.

Ik ben overigens weer naar de huisarts gegaan omdat ik die bultjes niet vertrouw en het er super naar uitziet. Deze zegt dat er niks aan de hand is en er geen tekenen zijn van de SOA. maar ook de arts ziet mijn penis in (slappe stand) terwijl het ernstig goed zichtbaar is in erectie. Daarnaast is er nog met vlagen een beetje jeuk maar niet echt heel erg hinderlijk.

Ik weet het ik ben heel dom geweest maar is er misschien iemand die weet wat dit is en of die zich kan vinden in mijn huisarts zijn reactie?

5 reacties
    Reageren
    Anoniem
    Anoniem

[attachment=3692]Probleem.png[/attachment]

Reageren
    Anoniem

[img][/img]

Reageren
    John (moderator)

Het doet in ieder geval zeker niet aan een soa denken. Een irritatie of idd nog een infectie.
    Je zou nog een tijdje een antischimmelcrème kunnen gebruiken. Canesten of Daktarin. Gewoon verkrijgbaar bij de drogist of apotheek.
    De werkzame bestandelen zijn Miconazol of Clotrimazol.
    Je kunt natuurlijk ook even terug naar de huisarts. Neem dan een foto mee waarop de bultjes te zien zijn.

Reageren
Reageer op: Vreemde rode bultjes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.