Zoeken Vraag het forum

vreemd kloofje op de eikel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo,

ik ben nu een tijdje vrijgezel, heb 2 weken terug een soa test gedaan, prefentief, ik deed het meestal met condoom maar enkele keren is het toch zonder gegaan en was benieuwd of ik wel soa vrij was. verder nooit een test gedaan en daarvoor een 11 jarige relatie gehad en nooit ergens last van.
    ik heb nog geen uitslag maar ging me steeds meer ongerust maken nu ik de test ingeleverd heb en afwacht op de reactie.
    nu bekijk ik steeds vaker mijn penis en eikel en kwam ik dit ineens tegen (zie foto) het lijkt een soort kloofje? ik verder nergens echt last van alleen sinds de tijd dat ik het ingeleverd heb ben ik zoveel aan het zoeken gegaan naar mogelijke symptomen, (word er bang van! ) verder denk ik nu weleens een tinteling te voelen in mijn eikel..

ik hoor graag of iemand dit herkent.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er is niks te zien wat aan een soa doet denken.
    Wie heeft de test gedaan en hoe is doe gedaan?

Reageren
    Anoniem

De test is morgen of overmorgen bekent.
    Bedankt voor uw reactie.
    Kloofjes niks ernstigs dus?

Reageren
    John (moderator)

Ik zie in principe niets bijzonders. Geen ontsteking of iets dergelijks. Je hebt er ook geen last van. Het zou kunnen dat het er al langer zit maar nooit eerder echt is opgevallen. Als je er alsnog last van zou krijgen kun je altijd nog even naar de huisarts.
    Nu weet ik nog niet hoe de test is gedaan…
    Als er een uitstrijkje is genomen uit de urinebuis, kan dat de oorzaak zijn van een prikkend en/of tintelend gevoel in je penis of eikel. De urinebuis is dan een beetje geïrriteerd.

Reageren
Reageer op: vreemd kloofje op de eikel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.