Zoeken Vraag het forum

Heb ik soa?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben op korte tijd met 2 mannen naar bed gegaan. Eentje daarvan heeft nu de symptomen van gonorroe en de ander heeft niets…. Kan ik het zijn geweest die de ene man besmet heeft? Hoe kan het dan dat de andere man niets heeft? Bedankt alvast.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen. Kan natuurlijk ook zijn dat die man met de gonorroe dat ergens anders heeft opgelopen. hij kan jou ook hebben besmet.

Zekerheid krijg je alleen maar als je bij de huisarts en soatest laat doen. ik zou je dat in ieder geval aanraden.

Reageren
    Anoniem

Ok bedankt, ja ik ga me zeker laten testen. Moet gewoon zeker zijn dat ik clean ben. Maar ik heb geen symptomen, en de andere man is ook clean dus ik ben niet diegene die de ander besmet heeft, hij moest al besmet zijn dan…

Reageren
Reageer op: Heb ik soa?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.