Zoeken Vraag het forum

Irritatie eikel na oraal contact

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Robin

Hallo John.
    Ik heb mezelf door een dvp oraal laten bevredigen zonder condoom afgelopen zaterdag.
    Nu is het zo dat ik dezelfde avond en tot nu toe een irriterend gevoel heb aan mijn eikel.
    Het ziet er niet heel anders uit al denk ik wel te zien dat hij iet wat roder oogt.
    Kan dit een soa zijn?

26 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Uitsluiten kan ik het niet, maar eigenlijk is het voor symptomen van een soa nog iets te vroeg

Reageren
    John (moderator)

Mij is opgevallen dat je toch al vaker vragen hebt gesteld omdat je bang was voor een soa. Waarom gebruik je geen condooms? Dat bespaart je een hele boel stress

Reageren
    Robin

Hallo John. Welke soa zou ik zo hebben kunnen oplopen?

Reageren
    Robin

En denkt u dat ik dit zou moeten testen?

Reageren
    Robin

Ja stommiteit. Bedankt voor uw uitleg

Reageren
    John (moderator)

?? Hoe moet ik dat nou kunnen raden? Want dat is wat ik dan moet doen…

Reageren
    John (moderator)

Testen kan eigen pas vanaf 2 weken na het contact

Reageren
    Robin

Hoi John wil toch nog wat vragen aan u als dat mag. U gaf aan dat het voor symptomen nog te vroeg was eigenlijk. Het is nu 4 dagen na contact maar heb toch het gevoel dat mijn eikel wat meer branderig aanvoelt. Er is niks te zien. Ziet er heel normaal en rustig uit. Maar nu had ik mezelf gemasturbeerd en nu voelt het topje dus wat branderiger aan. Kan dit toch ergens op duiden of is het misschien ook meer de stress. Heb zelf ook nog even gezocht en de kans dat het een soa is, wat wel kan zoals u al zei, is toch klein. Klopt dat?

Reageren
    John (moderator)

Die kans is klein. Maar een bacteriële infectie, en dat hoeft dan geen soa te zijn, is wel mogelijk. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Robin

John
    Heb sex gehad met vaste partner. Tijdens de daad niets gemerkt maar nu dus wel een licht brandend gevoel begin van de plasbuis. Komt dit door de sex of is het toch iets wat niet juist is. Een soa toch of kan het dit niet zijn gezien ik daar zo snel al die symptomen van had zoals hier boven beschreven. En bacterie. Wat kan dat dan als het dat is en hoe test ik dat?

Reageren
    Robin

kan het ook gewoon stress zijn? Want heb spijt en ben er de hele tijd al mee bezig

Reageren
    John (moderator)

Hoe lang is het geleden?

Reageren
    John (moderator)

En hoezo spijt als het een vaste partner was?

Reageren
    Robin

Afgelopen zaterdag en had wat ik beschreef dus al in de avond en de dag er na. Nee het was een contact buiten vaste partner. Een onbeschermd oraal contact dus ontvangend.

Reageren
Reageer op: Irritatie eikel na oraal contact
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.